לא קל היה הערב (ב) לשחקני מכבי תל אביב במשחק מול הפועל עכו, אבל המטרה הושגה והצהובים יחזרו מהעיר הצפונית של שלוש נקודות אחרי שניצחו 0:3.אחרי שלושה משחקים רצופים בהם כבש, ערן זהבי הסתפק היום בלראות את טל בן חיים, נוסא איגיבור ושלומי אזולאי כובשים.

"אז עכשיו אפשר לפרגן לכולם", אמר הקפטן בסיום המשחק. "מגיע להם. אני שמח שהבקיעו שלושה שחקנים אחרים. היה משחק לא קל. גם לא מול קבוצה שמחכה מאחורה וגם תנאי מזג אוויר לא נוחים אז אני שמח על הניצחון. בשבת מול מכבי פתח תקווה יהיה משחק יותר קשה".332A4932

על המשחק עצמו הוסיף:

"אני חושב שהתנאים היו מאוד קשים למשחק כדורגל. הרוח הייתה מאוד חזקה. הניצחון הוא ניצחון של אופי. היה חשוב לנו לחזור לפער שהיה לפני המשחק ועכשיו מסתכלים כבר קדימה".

איגיבור: "רוצים לזכות בתואר אבל יהיה מאבק עד הסוף"

נוסא איגיבור כבש את שערו השני העונה והשער השני בניצחון הערב. רגע אחרי שריקת הסיום גם הקשר הניגרי ידע לנשום לרווחה ולהנות משלוש הנקודות החשובות: "מזג אוויר הקשה עלינו. כולם ראו את זה. הדשא היה כל כך יבש ולכן הכדור לא זז מהר וזה מקשה עוד יותר. לא באנו למשחק בשאננות. היינו מאוד דרוכים למשחק. כבר בחדר ההלבשה עסקנו בריכוז ומוטיבציה, אבל כל התנאים הקשו עלינו".

על סגנון המשחק של המאמן החדש:

"סגנון המשחק של המאמן הנוכחי הוא רוצה שנשחק תמיד קדימה יותר. המאמן הורה לי, גם אם אני מאבד את הכדור לשחק בקו הקידמי ולא לחזור אחורה ולכן זה מאפשר לי יותר אופציה התקפית".332A5329

על הבישול של ברק יצחקי:

"ברק הוא שחקן נהדר וחכם, ואני יודע שכשהוא מקבל את הכדור הוא יוכל לעשות איתו הרבה דברים.  כשקיבלתי את הכדור זה כבר היה קל יותר".

על המאבק מול באר שבע:

"הפועל באר שבע לוקחת נקודות גם כשהיא לא משחקת טוב וזה הופך את ההמאבק לצמוד יותר. אנחנו  במכבי מעדיפים להתרכז בעצמנו. אני חושב שיש עוד עונה ארוכה. אנחנו רוצים לזכות שוב בתואר, אבל יש עוד הרבה משחקים".