משחק לא פשוט עומד לפנינו בשבת הקרובה. הפועל חיפה קבוצה טובה שהוכיחה את זה גם בשבוע שעבר כששיחקה נגד הפועל ב"ש.. כולם חושבים שננצח בקלות, אך על האנשים להבין שהקבוצות האחרות גם באו מוכנות לעונה וצריכות את הנקודות. בסוף היום, אנחנו נלחם חזק כדי לקחת את שלושת הנקודות.

איגיבור

אתם שואלים מה בכל זאת השתנה השבוע? בניגוד לשבועות האחרונים אנחנו נשחק לפני הפועל באר שבע. אני חושב שיש חשיבות לסדר המשחקים. עד עכשיו היינו קצת בלחץ, כיוון שעלינו למגרש עם שמונה נקודות הפרש. אני חושב שהשבוע זה טוב שאנחנו משחקים לפני באר שבע וכעת הגיע הזמן שאנחנו נשים אותם בלחץ בכך שנצמצם את ההפרש לשתי נקודות.

הטור הזה הוא גם הזדמנות מבחינתי לדבר אתכם גם ברמה האישית. אני יכול לומר שלא היה לי קל העונה. המטרות האישיות שלי הן להישאר כשיר, לנסות לבשל ולהבקיע, אך הדבר החשוב ביותר הוא שנבוא לסיום העונה עם הרבה כוח, וכקבוצה אני מרגיש שזה המצב שלנו.

אני שומע לא מעט אנשים שאומרים שפער חמש הנקודות הוא גדול יחסית ושבאר שבע משחקים טוב. אני מסכים. אך אנחנו השחקנים לא רואים את זה כך.  אנחנו רוצים להעביר את מסר ברור: שום דבר לא נגמר. אני מצפה לראות את כולכם בבלומפילד. מזג האוויר הפך להיות יותר נעים ואני חושב שיהיה לנו משחק עם קצב טוב בשבת.