מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות בשבוע שעבר כאשר גברה על מכבי נתניה והמשיכה את התקופה הטובה מהניצחון על הפועל כפר סבא במפגש הראשון ברבע גמר גביע המדינה. שלושה משחקים לפני סיום הליגה הסדירה, הצהובים יפגשו את הפועל חיפה למשחק ביתי בבלומפילד ביום שבת בשעה 17:45.

פיטר בוס דיבר לקראת המשחק של הצהובים במחזור ה-24 של ליגת Winner מול הכרישים והתייחס לאופי המשחק ששחקניו צפויים לפגוש: "אני רואה את כל המשחקים של היריבות שלי. אני יודע שהם שינו מאמן והוא יבוא עם רעיונות חדשים. בגלל זה, אני רוצה להתרכז בקבוצה שלי ובדרך המשחק שלנו".

על סדר המשחקים של מכבי וב"ש:

"בפעם הקודמת אמרתי שלשחק מוקדם זה לא יתרון אז גם עכשיו. כשהליגה מתקרבת לסיומה כולם מרגישים את הלחץ. באר שבע לא דורסת את המשחקים אלא מנצחת בהפרש של שער או שניים. אנחנו במכבי רגילים למאבקי צמרת, באר שבע פחות. הלחץ יופיע עכשיו, ובמיוחד בפלייאוף. באר שבע לא מפסידה נקודות כרגע, אבל אני מסכים שהאליפות תוכרע רק בסיום".

על צורת המשחק של הצהובים

"דרך המשחק שלנו מתבהרת. אנחנו אומרים לשחקנים את מה שאנחנו רוצים ואני מקווה שבקרוב השחקנים לא יחשבו על זה אלא יפעלו מתוך הרגל כך. החלק ההגנתי שהוא חשוב לנו מאוד, משתפר".

על כשירות הסגל

"השחקנים הפצועים מתחילים להכנס לכושר. טל בן חיים ואורלנדו סה יתאמנו איתנו היום ואני מקווה שהם יוכלו לשחק".

עדן בן בסט הגיע גם הוא למסיבת העיתונאים ודיבר על המפגש שלו עם האקסית: "הפועל חיפה העניקה לי הרבה ואני חושב AQ7A1503שייצגתי אותם בכבוד. האהבה שקיבלתי מהם חיממה לי את הלב אז אני רוצה לקחת שלוש נקודות ומשאיר סנטימנטים בצד".

על ההתעניינות של הכרישים בחלון ההעברות

"זה מועדון שמעריך אותי, אבל זה נשאר בגדר מחמאה כי הראש שלי רק במכבי תל אביב".

על התחושות שלו לאחרונה

"אני מצפה לשחק כמה שיותר, אני חושב שהמקום שלי הוא על המגרש. אני לא רוצה להתייחס למאמן שהיה, אני מאחל לו בהצלחה. המאמן החדש בא עם פילוסופיה שאני אישית מאוד מתחבר אליה. אני מרוצה מהיום הראשון שחתמתי במכבי. היו קשיים, אין לי חיים קלים כאן אבל הסגלתי ואני מקווה להמשכיות".