שלושה ימים לאחר הדרבי, מכבי תל אביב תחזור לפעילות כאשר תתארח באיצטדיון 'לויטה' ותתמודד בסיבוב הראשון של רבע גמר גביע המדינה מול הפועל כפר סבא (ד', 21:00). מאמנה של הצהובים דיבר לפני תחילת האימון המסכם של הקבוצה ודיבר גם על ההשפעה של הדרבי על השחקנים:

"יש משחק גדול בגביע ואין לנו הרבה זמן להתאושש מהמשחק בדרבי. זה היה משחק מנטלית קשה כי זה דרבי, וגם כי לא ניצחנו. יש לנו יומיים להתכונן למשחק ויש בזה קושי. אני מאמין שהפועל עשתה עבודה טובה. ראיתי את המשחק בטלווזיה ובמחשב והם עשו את העבודה שלהם. עם זאת, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. מלבד השער, עשינו עבודה טובה בלעצור את המתפרצת שלהם. מההיבט ההתקפי ההרמות שלנו לא היו מספיק טובות וגם הבעיטות שלנו היו צריכות להניב יותר".

על שיטת המשחק שתשחק בה כפ"ס

הרבה קבוצות ישחקו ויצופפו מולנו. אם נגן כמו ב-88 הדקות בדרבי, אני אהיה שמח. בחלק ההתקפי עלינו להרים את המשחק שלנו. כל משחק הוא שונה. מול מכבי חיפה שיחקנו טוב כי הבקענו שני שערים. המחצית הראשונה שלנו בדרבי הייתה טובה, אך הבקענו רק שער אחד. בנוסף, מכבי חיפה ניסתה ללחוץ אותנו וזה גרם למשחק להיות שונה. עלינו לשחק הרבה יותר טוב מול כפר סבא מאשר בשני משחקי הגביע הקודמים כי עומדת לפנינו יריבה טובה יותר".

על הפער מב"ש 

"אני מודאג מהפער אך דאגה לא תעזור לי. יש עוד 14 משחקים, הרבה נקודות להרוויח ולהפסיד".

על מצבו של סה

"אני לא חושב שהוא ישחק"

לגבי כמות הדקות של טל בן חיים הבלם

"טל שחקן נהדר, הוא ישחק עוד הרבה בתקופתי פה. בדרבי הצבתי את טיבי כיוון שחשבתי שהוא מהיר יותר וזה יעזור לקבוצה"

גם המגן עומרי בן הרוש הגיעו למסיבת העיתונאים ודיבר על התחושות של השחקנים אחרי הדרבי:

"מה שרואים במגרש זה לא מה שאתם רואים. אנחנו הרגשנו שהם בזבזו זמן. הזמן משחק יקר לנו ובגלל זה אנחנו לא מוציאים כדור החוצה כשיש שחקנים על הדשא כי קבוצות באות לבזבז זמן.

על העלייה שלו להתקפות

"המאמן לא מגביל אותי במגרש. כשאני רואה לנכון לתקוף אני עושה זאת. האחד על אחד של טל בן חיים הוא הכי טוב בליגה"

לגבי הטענות על ההגנה האיטית

"אני חושב שאנחנו אחת ההגנות המהירות בליגה. יכול להיות שהגול בדרבי היה מהירות, הגיוני שיש חלוצים מהירים שיגיעו להזדמנויות".

על סדר המשחקים

"לא מפריע לנו סדר המשחקים. אנחנו מרוכזים בעצמנו. יכול להיות שהשנה אנחנו מגיעים לפחות מצבים, קשה לפצח מערך של 11 שחקנים מאחורי הכדור. אנחנו מאוד דומיננטיים, ומנסים להגיע לכמה שיותר מצבים".

לקראת המשחק מול כפר סבא

"אנחנו יודעים שכל משחק יהיה דומה. אנחנו מחזיקים הרבה בכדור ומנסים להגיע כמה שיותר פעמים בשער".