מכבי תל אביב החלה בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי בו תארח את הפועל ביום ראשון באצטדיון בלומפילד. עוד לפני האימון הבוקר (ה') קיימו הצהובים מסיבת עיתונאים בקריית שלום, בה התייחס הקפטן, ערן זהבי, בין היתר להכנות למשחק:

"לא עקבתי אחרי איך הפועל נראית כמו שאני לא עוקב אחרי אף קבוצה חוץ ממכבי. כל דרבי זה מיוחד ויש התרגשות של האוהדים. כשאנחנו עולים למגרש זה משחק בין שתיי קבוצות שאנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יותר טובים מהם. מקווה שנחזור למסלול הניצחונות ביום ראשון. חלמתי כילד שהקהל שלי יאהב אותי ושהיריבה תשנא אותי".

על האריס מדוניאנין

"בתקשורת שלנו כשמדביקים לשחקן סטיגמה קשה מאוד להוציא אותה. אני לא הייתי במועדון כשהאריס היה. בכמה ימים שהוא פה קשה לי לראות שהוא בעייתי בחדר הלבשה או עם שחקנים. בקדנציה הקודמת הוא התעצבן על חוסר מקצוענות. מבחינתי זה שחקן מקצוען שרוצה להשיג הישגים. אנחנו צריכים עוד שחקנים עם אופי כמו של האריס. גם הוא וגם סה יעזרו לנו מאוד".

על היריבות עם באר שבע

"אמרתי כבר בכמה ראיונות, אנחנו לא מסתכלים על באר שבע, חיפה או הפועל. אנחנו באים לכל משחק כדי לשפר את עצמנו ואנחנו
מלא חושבים על התוצאות שלהם. אני לא מחלק את הקבוצה לחלקים. המשחק ההגנתי שלנו כעובדה לא מספיק טוב ואנחנו צריכים לשפר אותו. זה לא קשור לשחקני ההגנה"

על המעבר של ורמוט

"גילי שחקן טוב שיכל לתרום לנו. הוא רצה לקבל יותר דקות ולהיות יותר משמעותי ואני מבין אותו. אני מאחל לו בהצלחה. יש אכזבה כי אנחנו חברים ושיחקנו יחד הרבה זמן. הוא לא היה מרוצה מהדקות שקיבל, אז זה צעד טוב לשני הצדדים".

על חלון ההעברות

"אם מכבי הייתה חושבת שיש ישראלי שיכול לשדרג את הקבוצה הוא היה פה. לא כל שחקן יכול לשחק במכבי תל אביב. הישראלים שפה הם מהטובים בארץ. כנראה שטואטחה לא פה או כי הוא לא מספיק טוב או כי העסקה לא הבשילה"

על השיאים שהוא עשוי לשבור

"כל עוד אני במקום השני זה לא מעניין אותי. אני מעדיף לא להבקיע עד סוף העונה ולקחת אליפות. הכי חשוב זה שנבקיע שער אחד יותר מהיריבה ביום ראשון"