מכבי תל אביב תארח ביום ראשון (20:55) באצטדיון בלומפילד את הדרבי מול הפועל תל אביב, ובקריית שלום שבו אחרי יום חופש לאימונים. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים לראשונה בדרבי ישראלי יהיה המאמן, פיטר בוס, שהתייחס למפגש במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק המסקרן.

"כל משחק הוא חשוב, הדרבי גם כמובן. התוכנית שלי לדרבי היא לנצח. לבוא למגרש ולעבוד קשה. לאוהדים הדרבי הוא המשחק הכי חשוב אנחנו לא נקבל נקודות אם נסתכל על באר שבע, לכן אני אתרכז בקבוצה שלי. מה יצא לי אם אחשוב על באר שבע ומה שהם עשויים לעשות. אני מספיק בכדורגל כדי לדעת שבשבוע שבועיים הדרך משחק שאני רוצה לשחק בה תונחל. זה יתכן בשלושים דקות כמו שהיה מול מכבי חיפה בחצי אחד ולפרקים מול בית"ר. זו דרך ארוכה אבל אנחנו נגיע לשם".

על הסגל החדש של היריבה

"אני תמיד אומר שאין לי שליטה על השחקנים והדרך משחק של היריבה, לכן נותר לי רק להתרכז במכבי. הם הביאו המון שחקנים ואם אתרכז בזה לא תהיה לי דרך לצאת מזה".

על העזיבה של ורמוט

"אמרתי שגילי הוא שחקן טוב, גם עכשיו כשהוא בחיפה. כשהוא היה איתי שמחתי לעבוד איתו, עכשיו הוא כבר לא שחקן שלי וזה בסדר. הוא רצה לשחק וזו זכותו. הוא שחקן נהדר עם ניסיון וזה הכדורגל. תמיד יש אפשרות של מעבר, אבל אני לא חושש. יש לנו קבוצה נהדרת ואני בפוקוס על השחקנים שיש לי עכשיו".

על מצב הסגל

"אבי החלים מהמחלה והיום הוא יחזור להתאמן איתנו. בנודע לאורנלדו יש לנו עוד כמה אימונים כדי להכשיר אותו".

על היריבות עם האדומים

"אני יודע שהפועל היא היריבה הגדולה ביותר, שזה משחק חשוב מאוד"

על ערן זהבי

"אני לא מחדש כשאומר שערן שחקן נהדר, אבל הוא לא עושה את זה לבד. בתוך הקבוצה הזו, ערן חשוב מאוד אך הוא לא יכל לעשות זאת לבד. לא רק השערים שלו חשובים שלנו, אלא גם המנטליות שלו שהיא חשובה לפחות כמו השערים ושחקן קבוצתי נהדר".