ברק יצחקי נכנס אמש לקראת סיום המשחק וכמעט היה יכול להיות גיבור הערב בטדי מול בית"ר ירושלים. בדקה האחרונה הספיק במהלך מדהים להשאיר כדור לנוסא איגיבור שטל כחילה חילץ מהקו את הכדור שבעט, ובהזדמנות נוספת לאחר מכן בעט כדור מתוך הרחבה כשבוריס קליימן הצליח לעצור.

אחרי התוצאה שחילקה את הנקודות בין הקבוצות, יצחקי לא הסתיר את האכזבה מחד, אך ביקש להיות פרופרציונלים מאידך.

"האמת שידענו שנגיע למשחק קשה בטדי. בית"ר ירושלים כמו שאמרתי בסיבוב הקודם היא קבוצה לא צפויה, צעירה ונמרצת. הכדורגל היה טוב לקהל אבל מבחינתנו פספסנו שתי נקודות מאוד חשובות", אמר החלוץ.332A9797

על התוצאה:

"אני חושב שדווקא במשחקים כאלה, שפחות הולך לנו אנחנו צריכים לדעת לקחת שלוש נקודות. מדובר במשחקים שמאוד חשובים להמשך הדרך ואני מקווה שנדע לעשות את זה במשחקים הבאים. מקווה שנשפר את הכדורגל ונציג כדורגל טוב יותר, ואחרי זה כמובן בנקודות".

על היכולת:

"אני חושב שגם במשחק מול הפועל ב"ש לא שלטנו במשחק אבל היינו מאורגנים יותר והצלחנו לנצח. זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים לבוא ולדעת לקחת את הנקודות. התוצאה משקפת. עכשיו אנחנו עם הראש קדימה לקראת הדרבי".

על הפער בצמרת מהפועל ב"ש:

"אני לא חושב שפער שלוש נקודות זה משהו היסטרי. יש לנו עוד שני מפגשים מול הפועל ב"ש ומשחקי פלייאוף. הליגה אורכה ככה שלא צריך להספיד אותנו כל כך מהר".