שישה חודשים אחרי שעבר מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב, אלי דסה שב לאצטדיון טדי, הפעם לראשונה למשחק מול האקסית שלו. בתום 90 דקות קשות מאוד, חזרו דסה וחבריו למרכז עם נקודה ועם הפנים קדימה לקראת הדרבי ביום ראשון הבא.

המגן התייחס בסיום לקבלת הפנים שקיבל בטדי:

"אני העדפתי להתייחס למי שכן עודדו. יש כאלה שכעסו וקיללו. היה להם קשה עם העזיבה אני מבין. היה מוזר להיכנס לאצטדיון וללכת לחדר ההלבשה השני, אבל טוב לי במכבי אז ממשיכים הלאה".332A9245

על התוצאה:

"היה משחק טוב יחסית. אנחנו יצאנו מאוכזבים כי היינו צריכים את הנקודות מבית"ר. ציפינו להשיג יותר מנקודה בטדי אבל גם בית"ר שיחקו טוב והגיעו למצבים ככה שהתוצאה משקפת".

על המשחק:

"בעיקר במחצית הראשונה לא היינו במשחק. נתנו מתנות קטנות לבית"ר. אם זה איבודי כדור קטנים שהכניסו אותם למשחק, חולמנות שלנו. אבל התעשתנו, הצלחנו להשוות את התוצאה וזה בסדר. אני חושב שבית"ר עמדו טוב והקשו עלינו לפתח משחק מסודר. זה נכון שהיינו צריכים את הנקודות אבל לא כל פעם שצריכים את הנקודות לוקחים אותם. נקווה לקחת אותם במשחק הבא".

על הפער מהמוליכה הפועל ב"ש:

"לא הייתי מגדיר את זה  כהסתבכות. מדובר בשלוש נקודות פער. זה לא משהו שאי אפשר למחוק. אנחנו עובדים נכון  ונשתפר עוד. אנחנו לא לחוצים מהפער הזה".