ערן זהבי אמנם כבש צמד בתיקו 2:2 הערב (ב) מול בית"ר ירושלים, אבל גם הקפטן יודע, שהמשחק היה יכול להסתיים אחרת. כעת שבבוע לפני הדרבי, זהבי מקווה שהוא וחבבריו יציגו שיפור ביכולת ויחזרו למסלול הניצחונות.

"אני שמח שלקחנו נקודה", אמר זהבי בסיום. "אני חושב שקבוצה שרוצה לזכות באליפות צריכה לדעת לנצח משחקים כאלה בשיניים. אני שמח שלפחות לא הפסדנו פה כי זה לא היה רחוק. יכולנו לנצח בדקה האחרונה עם 332A9320ההזדמנות שפריירה הציל מהקו. היה משחק טוב ואני חושב שהקהל נהנה וצריך להודות לו שהגיע עד לכאן".

על היכולת שהציגה הקבוצה במשחק:

"היינו בשבוע של שלושה משחקים. באחד מהמשחקים שיחקנו 120 דקות וזה עמד בעוכרינו. בסה"כ בשניים משלושת המשחקים השגנו תוצאה טובה. היום היה משחק כדורלג טוב אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לדרבי. עם שחקנים חדשים שיכולים לעזור לנו. זה תמיד טוב שיש דם חדש בקבוצה".

על התוצאה:

"נקודה הגיעה לנו. אבל זה היה יכול להתפתח לפה או לפה. אם בית"ר ירושלים היו מנצחים זה332A9622 לא היה מפתיע בדיוק כמו שלא היה מפתיע אם אנחנו היינו מנצחים בסיום. צריך לדעת לפרגן גם לבית"ר ירושלים".

לקראת הדרבי:

"אנחנו צריכים להשתפר משבוע לשבוע. זה ברור שאנחנו צריכים להיראות יותר טוב, ליצור מצבים ולשלוט במשחק, להניע את הכדור ביותר ביטחון. זה משהו שאנחנו עובדים עליו וצריכים לשפר. בסה"כ לא נראינו רע. הגענו להרבה מצבים גם במשחק מול בית"ר. אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ואת הרעים נתקן. יש לנו הרבה זמן לנוח ולהתכונן לדרבי כמו שצריך".