מכבי תל אביב נפרדה הערב  (ב) בתיקו 2:2, וקשה היה שלא לראות את האכזבה על פניו של המאמן, פיטר בוס בסיום המשחק בעיקר מאיבוד הנקודות והיכולת שהציגו שחקניו בחלק הראשון של המשחק.

"אני רוצה להסתכל על המשחק הערב ולא על משחק הגביע שהיה בשבוע שעבר. במשך שעה בית"ר הייתה טובה יותר מאיתנו. הם לחצו אותנו במרכז המגרש. לא היה לנו משחק טוב. היו להם יותר הזדמנויות. אחרי זה אנחנו התחלנו לשחק טוב יותר והיו לנו הזדמנויות גם לנצח את המשחק".

על משחק ההגנה:332A9245

"אני תמיד נוהג להתייחס לקבוצה. לא ידענו למצוא את שחקן הקישור החופשי ואיבדנו כדורים וזה מקשה על ההגנה. לכן אני מעדיף לדבר על כל מה שקורה כקבוצה".

על התוצאה:

"אני חושב שהתוצאה משקפת את המשחק שלנו וזו התוצאה המקסימלית שיוכלנו להשיג לנוכח היכולת שהצגנו. כשהבקענו ולקחנו את הכדור למרכז המגרש, זו המנטליות של הקבוצה שאני מצפה לראות. יכול להיות שהנקודות האלה יהיו משמעותיות בסיום העונה. יהיה מאבק מעניין עד הסיום".

על צמד השערים של זהבי:

"ערן זהבי הוא שחקן נפלא, והוא מוציא לפועל שלנו אבל לא הכל זה רק ערן זהבי. יש לנו עוד שחקנים טובים שעובדים על המגרש שהבקיעו שערים חשובים. אי אפשר לומר שבלי זהבי לא היינו לוקחים נקודות פה".

על האריס מדוניאנין:

"הוא שיחק העונה. אולי לא הרבה אבל הוא שיחק. אם לא היינו חושבים שהוא יכול לעזור לנו אז לא היינו מביאים אותו. במשחק כמו שהיה הערב, בייחוד בשעה הראשונה של המשחק הוא היה יכול לעזור לערן ולשאר השחקנים לקבל כדורים לשער. אנחנו מצפים לראות אותו במגרש".