פרי גיים332A9185

מכבי תל אביב עלתה לבירה כדי להתמודד מול בית"ר ירושלים בטדי למשחק שנעל את המחזור ה-21 של ליגת Winner. הצהובים הגיעו עם רצף של חמישה ניצחונות ליגה רצופים, שבעה אם מכלילים גם את שני משחקי גביע המדינה. שני שחקני הרכש החדשים של הצהובים אורלנדו סה והאריס מדוניאנין לא נכללו בסגל הקבוצה למשחק. מכבי הגיעה למשחק עם בית"ר לאחר שהפסידה לה במשחק הבית בסיבוב הקודם בתוצאה 4:2.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם קצב טוב והרבה עידוד מהיציעים. המארחים היו הראשונים לאיים על השער לאחר שכדור עומר של קלאודימיר פריירה הותיר את עומר אצילי למצב של אחד על אחד, אך פרדראג ראייקוביץ' סיפק עצירה נהדרת עם הרגל ומנע שער בטוח. בדקה ה- 15 בית"ר הגיעה למצב נוסף כשאיתי שכטר העביר כדור רוחב נוסף לאצילי שממצב נוח לא מצא את המסגרת של השוער. בדקה ה-17 מתפרצת נוספת של המארחים נעצרה על ידי שפונגין שלטענת רועי ריינשרייבר הכשיל את שכטר, וראה את הכרטיס ה332A9320צהוב.

הצהובים התחילו להכנס למשחק בדקה ה-18 כשטל בן חיים החלוץ ביצע מהלך יפה של אחד על אחד אך הבעיטה שלו נעצרה אצל בוריס קליימן. כשהמשחק החל להיות פחות תכליתי, הגיע מהלך גדול של הצהובים. נוסא איגיבור יצא מפלונטר במרכז המגרש עם צ'יפ אדיר לזהבי שנשאר למצב של אחד על אחד מול בוריס קליימן. הקפטן לא התבלבל, משך ימינה את הכדור והכניע את קליימן. 0:1 למכבי בדקה ה-24. חמש דקות לאחר מכן, גם קרלוס גרסיה ספג את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על דן איינבינדר. משמעות הכרטיס הצהוב היא שהספרדי יעדר מהדרבי.

המארחים העלו את הלחץ על הגנת הצהובים ולאחר שנגיחה של שכטר הלכה מעל המשקוף, הגיע מהלך בו עומר אצילי ניצל בלבול בהגנת הצהובים וכבש מקרוב. 1:1 בדקה ה-34. חמש דקות מאוחר יותר טל בן חיים החלוץ יכל להחזיר את היתרון, אך ההתרוממות של לרוחב של דסה הלכה ישירות לידיים של קליימן.

מחצית שנייה

את החצי השני פתחו שני הצדדים ללא חילופים. 2 דקות בלבד מחידוש המשחק, מכבי ספגה שוב. ההגנה של הצהובים הרחיקה כדור332A9283 שהגיע לדוד קלטינס שמ-20 מטרים הפגיז את השער והכניס את הכדור לחיבור השער והעלה את האורחים ליתרון. 1:2 לבית"ר ירושלים בדקה ה-47.

החילוף הראשון של פיטר בוס הגיע כמה דקות לאחר השער כשהכניס את שלומי אזולאי במקומו של דור פרץ. מכבי הגיעה להזדמנות קורצת כשטל בן חיים החלוץ קיבל כדור טועה על סף הרחבה, הרים את רגלו ובעט אך טל כחילה הדף את הכדור עם הראש.

בדקה ה-69 שלומי אזולאי ביצע מהלך יפה כשהעביר שני שחקנים והוכשל על סף הרחבה. את הבעיטה לקח ערן זהבי שבאומנות סיבב כדור אדיר לחיבור השער והשוה את התוצאה. 2:2 במשחק עם קצב ואווירה טובים.

ביתר ביצעה את החילוף הראשון שלה כשהכניסה את דובב גבאי במקומו של ניקיטה רוקאביצה. גם בוס ביצע חילוף כאשר הוציא את דור מיכה והכניס למשחק את ברק יצחקי שבדקה ה-88 ביצע את המהלך היפה של המשחק. כשכבר היה נראה שהוא נתקע בפינת 332A9369הקרן, יצחקי העביר עם העקב בין שניים, חדר לרחבה ומצא את נוסא איגיבור שבעט חזק וטוב, אך הכדור שוב נחסם על ידי טל כחילה עם הראש שמנע שער בטוח. החלוץ היה קרוב לכבוש שוב בדקה ה-90 כאשר קיבל את הכדור מגל אלברמן, אך בוריס קליימן היה במקום. יצחקי ראה צהוב על המחאה. עמוק בתוספת הזמן נוסא איגיבור ראה את הכרטיס האדום לאחר עבירה שביצע.