מכבי נתניה 1:0 מכבי תל אביב 'שחר' 

זיו אריה וקבוצת הנוער התארחו אצל מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-18 של ליגת 'טוטו' לנוער ורשמו ניצחון חשוב מאוד במאבק AQ7A1979הצמרת. את סיקור המשחק, גלריית התמונות והוידאו של השער תוכלו למצוא כאן

מכבי תל אביב עודד 0:4 מועדון ספורט ג'וליס

אורי אוזן וקבוצת נערים א' חזרו למסלול הניצחונות כאשר גברו עם מ.ס. ג'וליס בקרית שלום. הצהובים התאוששו מההפסד במחזור שעבר וניצחו בעזרת שעברים של ניל גולדברג, ירין שרעבי, תומאס פרינס ונתנאל פרץ, שעזרו לצהובים לחזור למקום הראשון בטבלה.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 0:5 בני יהודה ת"אAQ7A1864

אליעזר בן אהרון וקבוצתו רשמו ניצחון מרשים מאוד בדרבי הקטן כאשר אירחו בקרית שלום את בני יהודה בקרית שלום. הצהובים נהנו מיום נהדר של סהר ברמי שכבש שלושער, אליו חברו גם גיל רחימי ומופלח שלאעטה.

מכבי תל אביב 'אלדד' 0:7 הפועל ר"ג 

אמיר סופר רשם ניצחון בכורה מרשים עם קבוצתו במשחק שהתקיים בקרית שלום מול המקבילה מהפועל רמת גן. על הכרטיס האדום שספג השוער של הצהובים בדקה השנייה, מכבי 'אלדד' לא ספגה שער והצליחה לרשום ניצחון. עומרי רם (שלושער), רווה אסייג (צמד), אביב נידם ובר כהן כבשו למכבי

מכבי תל אביב-2 0:4 הפועל ניר רמת השרון

רן אליאס הוביל את שחקניו לניצחון בית נוסף כאשר הצהובים גברו על הפועל ניר רמה"ש מארבעה שערים שנכבשו על ידי עמית יעקב (צמד), ירין בזר ואריאל שירדזצקי.