פרי גייםAQ7A1913

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב הגיעה למתקן האימונים של מכבי נתניה כדי לפגוש את המקבילה שלה במחזור ה-18 של ליגת 'טוטו' לנוער. הצהובים הגיעו בתקופה טובה כשהם רושמים שלושה ניצחונות רצופים. זיו אריה ביצע חילוף אחד בהשוואה להרכב שפתח בשבוע שעבר, כאשר הכניס את עדן קארצב במקומו של עמרי הרמתי שבילה את רוב השבוע בטירונות.

לפני המשחק הפער בין הצהובים שניצבו במקום השני למוליכת הטבלה עמד על ארבע נקודות.

מחצית ראשונה

המארחים היו הראשונים להגיע למצב הבקעה. הרמה טובה מקו שמאל של נתניה פגשה את ראשו של החלוץ, אך חביב אוחיון זינק היטב והדף את הכדור. לאחר מכן מכבי הצליחה להשתלט על אחזקת הכדור כאשר ניסיונות של גבי קניקובסקי ועדן קארצב לא מצאו את הרשת.

בדקה ה-22 אילון אלמוג נעצר בסמוך לרחבה בעבירה מאחור וכדור חופשי מ-17 מטר נפסק לטובת הצהובים. עדן קארצב לקח את הבעיטה והכדור שלו חלף סמוך לקורת השער ולא נכנס.AQ7A1979

בדקה ה-30 המארחים שוב היו קרובים ליתרון, אך שתי הצלות גדולות של אוחיון שמרו על השיוויון.בדקה ה-42 הגיע רגע המפנה.  התקפה נהדרת שהתחילה בעמית שפירא המשיכה בנגיעה לאילון אלמוג שגם הוא בנגיעה הוריד לאליאל פרץ. הקשר הצעיר דהר עד הרחבה והכניע את השוער של נתניה. שער נהדר למכבי שעלתה ליתרון 0:1 שנשמר עד המחצית.

מחצית שנייה

את החצי השני התחילו שתי הקבוצות ללא שינויים. רבע השעה הראשונה הייתה רדומה מעט, כאשר מלבד שני כרטיסים צהובים לעידן יוגב ורן ואתורי לא נרשמו אירועים מיוחדים. בדקה ה-63 ביצע זיו אריה חילוף כפול כאשר הכניס למגרש את עמרי הרמתי ואור דסה, במקומם של שי גולן ועדן קארצב. דקה לאחר מכן אילון אלמוג קיבל כדור ארוך, השתלט נהדר ועבר את המגן, אך לא הצליח לחלוף על פני השוער שירד היטב ולקח את הכדור. מספר דקות לאחר מכן ומחמוד עוויסאת נכנס במקומו של אלמוג. AQ7A1903

המחצית השנייה לא ניפקה הרבה הזדמנויות, אך רבע שעה לסיום חביב אוחיון הצליח להדוף כדור מסוכן שנבעט מתוך הרחבה.  בדקה ה-80 עמרי הרמתי היה יכול להבקיע אחרי שקיבל כדור גדול ברחבה מפרץ, אך לא הצליח להכניע את השוער.

בסיום מכבי רשמה ניצחון רביעי ברציפות, אשר קירב אותה לכדי נקודה הפרש ממכבי חיפה שבמקום הראשון, כאשר בעוד כשבועיים השתיים תפגשנה למפגש השני ביניהן.