בית הספר לכדורגל של מכבי תל אביב כבר מזמן הפך לשם דבר בתחום לימוד הכדורגל כאשר לא מעט שחקנים הצליחו לפלס את דרכם אל הקבוצות הבכירות של המחלקה. לפני כחודשיים, נפתחה שלוחה נוספת של בית הספר לכדורגל בצפון הארץ בניהולו של אלון יוגב בכפר סאלד שבגליל העליון.

יוגב שאחראי על השלוחה סיפר לאתר הרשמי על הפעילות שנעשית בצפון: "הרעיון היה לפתוח מרכז גדול בצפון הארץ שילדים מהאיזור יוכלו להגיע, ללמוד כדורגל וליהנות. כרגע אנחנו עובדים עם ילדים מגילאי 6-12, כשכל שתי כיתות מתאמנות ביחד. שלוחה כפר סאלדהאימונים מתרחשים פעמיים בשבוע ואורכים כשעה".

מלבד הנוף המרהיב שמלווה את האימונים, יוגב   המשיך וסיפר על הקווים המנחים של הבית ספר: "הדגשים המקצועיים שלנו מגיעים ישירות מבית הספר לכדורגל בקרית שלום. מבחינה מקצועית יש דימיון רב עד זהות לתכנים. אצלנו יש הרבה דגש על תנועה בלי כדור ומשחקונים, ופחות מתעכבים על ריצה וחימום. אנחנו רוצה שהשחקנים יהנו מהמשחק ומהתחרות. הילדים שמגיעים אלינו מגיעים לכאן מכל האזורים שבצפון החל מהגליל, הקיבוצים וגם קרית שמונה".שלוחה כפר סאלד

גיא רומש הוא אחד מהילדים אשר מתאמנים בבית הספר שבכפר סאלד. גיא בן ה-8 החל להתאמן השנה ולאחר חודש
של אימונים הוקפץ להתאמן עם ילדים גדולים ממנו בשנתיים ועושה זאת בהצטיינות. גם סתיו חן בן ה-11 ממושב כפר יובל בגליל העליון, החל השנה להתאמן בשלוחה ומוכיח כי הוא שחקן מוכשר שעובד קשה באימונים. הוא בולט בקבוצתו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית.

סתיו חן

גיא רומש