פריגיים

מכבי תל אביב הגיעה לדרבי השלישי העונה והראשון שהיא מארחת בבלומפילד במחזור ה-22 של ליגת Winner. פיטר בוס 332A0204שהגיע לפני כחודש וחצי למועדון הדריך את הצהובים לראשונה במפגש הדרבי. מכבי הגיעה לדרבי כאשר האריס מדונאנין רושם בכורה מחודשת בהרכב כאשר החליף את נוסא איגיבור אשר ספג כרטיס אדום במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים. עוד בשלב החימום שלומי אזולאי שהיה אמור לעלות בהרכב נפצע ובמקומו נכנס ברק יצחקי ל-11..

 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה בצורה לא טובה את המשחק וכבר בדקה ה-2 ארון שוינפלד הצליח לנצל טעות כפולה בהגנה של הצהובים והב332A0359קיע שער בבכורה שלו באדום. מכבי בפיגור 1:0. מכבי השתלטה על המשחק לאחר השער וההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-21 לאחר שדור מיכה הרים כדור מאגף ימין וטל בן חיים החלוץ נגח כדור חזק ששרק ליד קורת השער. הלחץ של הצהובים השתלם בדקה ה-24. דור מיכה קיבל כדור מעומרי בן הרוש, היתל פעם אחת במגן שלו והרים את כדור שעבר את זהבי, הרוש ונכנס כל הדרך לרשת. 1:1 בדרבי.

מכבי המשיכה לנסות לדחוף אל שערו של הרוש, אך עם שריקת ההפסקה של אלון יפת הקבוצות ירדו בשיוויון.

מחצית שנייה

פיטר בוס ואלי גוטמן עלו אל החצי השני מבלי לבצע חילופים בקבוצות, אך מי שכן נכנס לתמונה היה הגשם שהחל לרדת ללא הפסק עם עליית השחקנים לכר הדשא. רבע השעה של המחצית השנייה עברה ללא אירועים משמעותיים, כאשר ההזדמנות הראשונה של 332A0268הצהובים הייתה כשערן זהבי קיבל את הכדור עם הגב לשער, הסתובב ובעט כדור שחלף סמוך לחיבור השער.

בדקה ה-67 התבצע החילוף הראשון של המשחק, כאשר דור פרץ נכנס במקומו של ברק יצחקי. בדקה ה-72 מהלך יפה של מכבי הוביל למסירה של ערן זהבי להאריס מדוניאנין שמקצה הרחבה בעט כדור חלש לידיים של הרוש. בדקה ה-80 הבוסני הגיע להזדמנות נוספת לאחר שקיבל כדור נוסף לאותו מיקום מדור פרץ, אך הכדור שוב לא היווה סכנה לשוער.

סמוך לסיום המשחק מכבי הצליחה להגיע להזדמנות נוספת של ערן זהבי, אך הרוש היה במקום. גם דור פרץ הגיע להזדמנות נהדרת ליד השער, אך הנגיחה שלו פספסה את המסגרת.