רגע לפני שהם מעלים הילוך לקראת שמונת משחקי הליגה הקרובים שיקבעו את זהות האלופה לעונת 2015/16, שחקני מכבי תל אביב הגיעו אמש לאירוע 'בטוחים בדרכים' של המועדון בשיתוף KIA שנערך בקרטינג ראשל"צ והפגיש 40 אוהדים צהובים יחד עם הכוכבים בסדנה שנועדה להגביר מודעות לנהיגה בטוחה.

ביום ראשון תפגוש מכבי את הפועל רעננה למשחק ביתי במסגרת המחזור ה-29 בליגת WInner. קשרה של הקבוצה גל אלברמן דיבר לקראת המפגש נגד הקבוצה מהשרון וסיפר על התחושות שלו לקראת החזרה מהפגרה: "צריך לזכור שזו הייתה פגרה מינימלית, בסה"כ שבוע אחד. לדעתי זה עשה לנו טוב כי השחקנים שלא שיחקו בנבחרות קיבלו מנוחה אחרי עונה עם הרבה משחקים, מהצד אני מרגיש שזה עשה לנו טוב".

על היריבה שיפגשו ביום ראשון

"אנחנו בנקודת זמן שהאליפות תעבור בכל משחק ומשחק. המטרה שלנו היא לנצח את כל המשחקים שנותרו וזה מתחיל ביום ראשון, לשם אנחנו גם מכוונים את האנרגיה שלנו. שיחקנו מולם משחק שניצחנו אותם והמחשבות לא הולכות לכיוון של נקמה או דבר כזה".

על הניסיון במאבק האליפות

"נדע אם הניסיון של עזר רק בסוף הדרך. בינתיים אנחנו די רגועים, מאמינים בעצמנו ורואים  שאנחנו משחקים עם ביטחון מאוד גבוה, לא רואה סיבה שזה לא ימשך. מאמינים שאנחנו יכולים לזכות באליפות הזו וזה מה שאנחנו מנסים לשדר".

על התחושות במועדון עם לכתו של אגדת הכדורגל יוהאן קרויף

"זה היה אירוע מאוד קשה למועדון שלנו. קטונתי לספר מיהו יוהאן קרויף, כל הסופרלטיבים שנאמרו עליו מוצדקים. יוהאן לא היה מחובר ממשית למכבי, אבל ג'ורדי כן. אנחנו השחקנים הרגשנו קשר ליוהאן ופגשנו אותו לא מעט בקרית שלום. עברו עלינו ימים לא קלים מאז ההודעה על פטירתו".