מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגומלין מול הפועל כפר סבא שייערך באיצטדיון בלומפילד מחר (ד'). הצהובים מגיעים עם מקדמה של שלושה שערים מהמשחק הקודם.

פיטר בוס לא הסתיר את שביעות הרצון מהפער, אך גם את הדריכות של הקבוצה: "היה לנו משחק נהדר בלויטה נגד כפר סבא וסיימנו עם תוצאה נהדרת, אך אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה גם. ראינו את המשחק שלהם נגד ב"ש והם קבוצה טובה".

על העובדה שיפגשו את כפר סבא פעמיים בזמן קצר

"לא כל שבוע נפגוש קבוצה פעמיים, אך נתמודד את זה. זה לא חדש לנו ונתמודד את זה".

על חשיבות המשחק

"בשבילי זה משחק חשוב מחר כי זו הדרך לחצי הגמר. שחקנים יקבלו את ההזדמנות ויצטרכו לקחת אותה".

לגבי משחק ההגנה

"מול בני יהודה לא ספגנו גול, אך אני מנתח כל משחק ולא הולך עם העדר שטוען כך או כך. אחרי משחק אני צופה ב-90 דקות ומנתח מה קרה. לפעמים אתה לא סופג אבל עושה הגנה לא טובה ולפעמים ההפך".

לגבי ירידתו של גל אלברמן לספסל

"גל הוא שחקן חשוב ועשה עבורנו עבודה פנטסטית. במשחקים האחרונים הוא היה בכושר פחות טוב. הוא וערן שיחקו הכי הרבה דקות ושיחקנו עד כה 44 משחקים. זה המון ונורמלי שניתן מנוחה לשחקנים ואני מקווה שהוא יחזור בכושר יותר טוב".

מי שהצטרף למאמן במסיבת העיתונאים היה יובל שפונגין, אשר צפוי לפתוח במשחק ואמר: "אנחנו באים במוכנות ודריכות. אנחנו שוכחים את המשחק הראשון ועולים כדי לנצח. איפה שהמאמן צריך אותי במגרש אני אסתגל ואסתדר. היו לי פציעות אך בתחילת השנה לא החסרתי אפילו אימון והיו לי משחקים טובים. ברור שהפציעה קטעה את ההמשכיות. אני עובד קשה כדי להראות למאמן שהמקום שלי על המגרש".

על הקושי להכנס להרכבשפונגין

"הקבוצה רצה ומשחקת טוב, כך שאין צורך לעשות שינויים גדולים. אני צריך להמשיך להלחם על המקום שלי".

לגבי משחק ההגנה

"כל הקבוצה עושה הגנה, ויש משחקים שאנחנו לא עושים את זה מספיק טוב. יש משחקים כאלו".