אחרי שליטה בלתי מעוררת של ערן זהבי בתחרות שחקן החודש של Hisense, אנחנו גאים להכריז, מהפך! אתם האוהדים הצבעתם ולאחר קרב צמוד בין טל בן חיים החלוץ והאריס מדוניאנין, קבלו את שחקן החודש שאתם חברי Maccabi First בחרתם, האריס מדוניאנין! תכף נגיע לאיך אתם סוללים את דרככם לטלוויזית 32' של HIsense, אבל קודם כל בואו נדבר מספרים.

בוידאו: ראיון החזרה של האריס מדוניאנין

איזו פתיחה נהדרת לקדנציה השנייה של הבוסני, שנחת ביום האחרון של חלון ההעברות של חודש ינואר. שער במשחק הגביע מול הפועל כפר סבא, בישול גדול מול מכבי נתניה וגם 90 דקות בחמישה משחקים החודש. לא רע בכלל האריס! אנחנו מחוייבים לשקיפות, אז הנה לפניכם תוצאות ההצבעה:

במקום הראשון כאמור, האריס מדוניאנין גרף 33% מקולות המצביעים בדרך לזכייה הראשונה שלו.  במקום השני עם 22% מהקולות שלכם הגיע טל בן חיים. החלוץ היה צמוד מאוד לקשר הזוכה, אך ביום האחרון נשאר מאחור. אנחנו בטוחים שבחודש הבא TT ייתן לכם עוד חומר למחשבה.

במקום השלישי ניצב הקפטן ערן זהבי שזכה ב15% מקולותיהם של חברי Maccabi First.

בחרתם בהאריס? אל תפספסו את הפסקה הבאה!

ועכשיו שימו לב! אם בחרתם בהאריס מדוניאנין, אתם קרובים מאוד לזכייה בטלוויזית 32' של HIsense ומפגש עם השחקן! היום (ג') בשעה 17:00 כל מי שבחר בהאריס יקבל מסרון ובו שאלה. הראשון שיענה נכונה על השאלה יזכה בפרס, אז תטעינו את המכשירים, הכינו את האצבעות, עוד מעט מתחילים!