זה לא היה קל, אך לאחר 80 דקות מורטות עצבים ערן זהבי הצליח להבקיע את השער היחיד במשחק מבישול של אורלנדו סה, אשר קבע את תוצאת המשחק ופתח באופן חיובי את הפלייאוף העליון. פיטר בוס דיבר על המשחק ואמר:

"המשחק של היום במיוחד בחצי הראשון היה מצוין. יצרנו מצבים, שיחקנו בקצב גבוה ואפילו הבקענו שער שנפסל בצדק בטענת נבדל. ראינו אותם בשבוע שעבר נגד באר שבע והם מאוד מסוכנים במתפרצות. זה לא היה טוב לבריאות שלי שהבקענו כל כך מאוחר. החצי השני היה פחות טוב, אך אני שמח מהניצחון".

על החילופים שערך בחצי השני

"זה היה משחק ששלטנו בו לחלוטין.הם לא היו מסוכנים במתפרצות אבל לא יצרנו מספיק מצבים. אחרי 70 דקות רצינו להכניס שחקנים שיכולים לשחק במרחבים קטנים. ברק הוא שחקן מצוין לזה וההבדל בין גל לשלומי הוא ששלומי יותר משחק קדימה. זה אולי היה סיכון, אבל שיווין לא הייתה אופציה עבורנו. אני מאמין בשחקנים האלו".

על תרומת הקפטן

"ערן הוא שחקן פנטסטי ומאוד חשוב. כדורגל זה שערים והוא המבקיע שלנו, אך מכבי היא לא רק זהבי. הבישול של אורלנדו היה מצוין, שחקני ההגנה נתנו משחק נהדר".

לקראת המחזור הבא

"אני עוד במחשבות על המשחק הזה. המשחק מול באר שבע לא היה בראש מעייני. החל ממחר הם יהיו בפוקוס שלי".

על אופי המשחק

"אם היינו מבקיעים שני שערים במחצית הראשונה הדברים היו נראים אחרת. לדעתי זה היה מהמשחקים הטובים שלנו. ההבדל בין המשחק הזה לזה של שבוע שעבר היא שהיריבה רצתה אז לשחק כדורגל, וגם שהבקענו יותר".

על האיצטדיון בשנה הבאה

"זו לא שאלה שצריך להפנות אלי, אך אני הייתי שמח לשחק באיצטדיון שהקהל יושב קרוב, הדשא טוב כמו בבלומפילד כי זה הכרחי לצורת המשחק שלנו".