פרי-גיים

מכבי תל אביב פתחה את שלב הפלייאוף העליון כאשר אירחה את בני סכנין בבלומפילד במסגרת המחזור ה-27 של ליגת Winner. 332A4073פיטר בוס העלה הרכב דומה לזה שניצח את הפועל כפר סבא במחזור הקודם, כשיובל שפונגין החליף את אבי ריקן הפצוע שלא נכלל בסגל.

סכנין הגיעה למשחק כשהיא במקום החמישי לאחר שסיימה בשיוויון מול הפועל באר שבע במחזור הקודם. סכנין כאמור תפגוש את הצהובים גם בחצי גמר גביע המדינה.

מחצית  ראשונה

מכבי פתחה עם שליטה מוחלטת בכדור שתורגמה ללא מעט מצבים. אורלנדו סה וגל אלברמן ניסו לאיים ראשונים על המסגרת אך לא בהצלחה. בדקה ה-20 אלי דסה הצליח לכבוש שער אחרי הרמה של זהבי, אך השער נפסל עקב נבדל.

מוחמד קנדיל רשם הצלה גדולה בדקה ה-31 אחרי בעיטה חופשית של ערן זהבי מפינת הרחבה, ובכלל במחצית הראשונה הצה332A4052ובים לא הצליחו לחדור את החומה שהציבה סכנין לפני שערה ו-45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שער.

מחצית שנייה

שני המאמנים עלו ללא חילופים לחצי השני של המשחק. מהצד של הצהובים, היה זה איתן טיבי שניסה לטווח את השער של קנדיל, אך הכדור חמק ליד השער. סכנין הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק אחרי פריצה של פיראס מוגרבי שגבר על האריס ועל שפונגין, אך בעט רחוק מהשער.

אורלנדו סה היה קרוב לפרוץ את המעצור בהתקפה, אך פריצה יפה שלו באגף שמאל נהדפה על ידי קנדיל.  יוסי אבוקסיס היה השחקן הראשון שביצע חילוף כאשר הכניס למשחק את וויאם עמאשה במקום יובל אבידור. פיטר בוס לעומתו ביצע חילוף כפול 332A4046בדקה ה-68 כאשר הכניס את שלומי אזולאי וברק יצחקי במקומם של גל אלברמן ודור מיכה.

אחרי 80 דקות מייגעות בבלומפילד, הגיע רגע הקסום של הערב. ערן זהבי התמסר עם אורלנדו סה שהחזיר לו כדור גדול לרחבה. הקפטן לא התבלבל וכבש באחד על אחד נגד קנדיל. 0:1 לצהובים. זהבי עם השער ה-28 בליגה.

מכבי הצליחה להעביר את עשר הדקות הנותרות בשלום ופתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחון