על לא מעט משחקים בעונת 2015/16 נאמרה האמרה "משחק העונה", אך אולי למשחק בו תפגוש מכבי תל אביב את הפועל באר שבע (א', 20:55) הטייטל הזה עשוי להיות מוצדק. עם נקודה אחת שמפרידה בין הקבוצות, המשחק הזה עשוי להוביל את הצהובים בחזרה לראשות הטבלה במקרה של ניצחון. עוד לפני דבריו של אלברמן, הודיעה מכבי על שיתוף פעולה עם הפועל באר שבע בקמפיין 'העוגן שלי' שנועד לגייס תרומות למלחמה בטרשת נפוצה.

במסיבת העיתונאים של הצהובים לקראת המשחק הגיע גם גל אלברמן לדבר על העימות הקרוב מול האדומים מהנגב וסיפר על ההכנות של הקבוצה: "לא נתקלתי במשחק שמקבלים עליו שש נקודות. זה משחק חשוב מעבר לניצחון אנחנו רוצים להראות את הכדורגל שלנו, את הפילוסופיה שלו. במעמדים כל כך חשובים אנחנו רוצים להראות שאנחנו קבוצה דומיננטית. כל משחק מהיום יהיה חשוב מאוד".אלברמן

על הכושר של היריבה

"קשה לשבת ולנתח מה תוצאה כזו או אחרת תעשה. אין לי בעיה שבאר שבע יובילו עד סוף העונה בתנאי שנהיה שם בזמן הנכון. רצף המשחקים ללא הפסד לא רלוונטי מבחינתו כי למרות הריצה המטורפת שלהם, אנחנו נקודה מהם".

לגבי הניסיון של השחקנים במעמדים האלו

"יש לנו קבוצה מנוסה. בדר"כ הגענו לפלייאוף במצב נוח יותר אך ידענו את זה והערכנו את זה. ידענו שאין לנו מקום למעידות ואני לא חושב שיש לחץ יוצא דופן. אנחנו שחקנים מנוסים במעמדים הזה ובטוחים שאנחנו יכולים לזכות בתואר גם העונה. קשה לדעת מה יכריע את המשחק הזה, הקבוצה שתשחק את המשחק שלה ".

האם ישמחו משיוויון?

"אני לא חושב שבמהלך העונה שיחקנו באיזשהו מגרש או תחרות לא בשביל לנצח. אנחנו קבוצה עם אמונה וביטחון עצמי שיודעים שאנחנו יכולים לנצח בכל המגרש, בלי קשר ליריבה".

על השינוי שהביא איתו פיטר בוס

"לאחרונה רואים את הפילוספיה שלו בצורה טובה יותר. היה קשה לעשות את השינויים תוך כדי תנועה, אך גרף ההתקדמות שלנו גדול וזה בא בזמן טוב. אם אנחנו מגיעים לפלייאוף במגמת שיפור, מקווה שנגיע בכושר הכי טוב לרגעים המכריעים".

על נושא הנבחרת

"שלם עם הפרישה שלי. ידעתי שזו סוף הדרך שלי וזה ללא קשר לאלי גוטמן, פרשתי כי הרגשתי שזה הזמן הנכון".