מכבי תל אביב תצא ביום ראשון דרומה לקראת המפגש מול המוליכה הפועל ב"ש, באצטדיון החדש על שם טרנר. אתמול (ג') שבו השחקנים ממנוחה והחלו בהכנות לקראת המשחק, והיום (ד') המאמן ההולנדי, פיטר בוס, התייחס למפגש ראש בראש בין שתי קבוצות הצמרת שנקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים. עוד לפני דבריו של המאמן, הודיעה מכבי על שיתוף פעולה עם הפועל באר שבע בקמפיין 'העוגן שלי' שנועד לגייס תרומות למלחמה בטרשת נפוצה.

המאמן פתח את דבריו ודיבר על יחסי הכוחות עם היריבה: "למען האמת לא חשבתי שנגיע עם נקודה כי אין לי כדור בדולח. הצ'אנס שלנו היה לנצח וכך עשינו, בגלל זה הפער הוא כמו שהוא. אני חושב שכל משחק מעתה הוא קריטי, גם המשחק הזה אך הוא לא סופי. זה משחק חשוב כי אנחנו לקראת הסוף. לבאר שבע קבוצה טובה, אך למה שנפחד מהם? יש לי הרבה כבוד אליהם".

על הכושר של מכבי

"עדיף ךבוא למשחק הזה כשאתה מנצח ולא אחרי תוצאות תיקו, אך זה לא אומר כלום. אנחנו נשחק בחוץ נגד קבוצה טובה, אך אני שמח שאנחנו מגיעים למשחק הזה עם תוצאות טובות וכושר טוב".AQ7A0032

על הקרב בין המאמנים

"אני לצערי לא משחק, הייתי רוצה. אני המאמן, אגיד להם איך לשחק ומה לעשות, אך בסוף זה השחקנים על המגרש. זה לא פיטר בוס נגד ברק בכר".

על ההיעדרויותק. נוסא לא יתאמן איתנו היום".

"ריקן ובן הרוש יתאמנו איתנו היום ונראה עד כמה הם כשירים למשח

 

על סוגית הנבחרת אליה זומנו ארבעה שחקנים במכבי

"אני לא בוחר את השחקנים לנבחרת ואני לא מכיר את שאר הסגל ברמה מספיק טובה. דעתי היא שטל הוא בלם נפלא, עם הרבה ניסיון. העובדה שהוא לא משחק בשבועות האחרונים לא אמורה להוות סיבה לאי הכללתו. הוא שיחק במשחק הגביע האחרון 90 דקות ושיחק טוב בלי בעיות. אני הייתי בוחר אותו לנבחרת של ישראל".

על המחשבות שלו על משחקי הידידות של הנבחרת בקיץ

"אני חושב שזו בעיה נפוצה במדינות רבות. השחקנים צריכים מנוחה. השחקנים של מכבי התחילו מוקדם מאוד את העונה ושיחקו כבר 47 משחקים. אם הם לא יקבלו מנוחה, השחקנים חייבים לפחות שבועיים שלושה של מנוחה, דבר שלא יהיה אפשרי עם מסע לארה"ב. הם מייצגים את ישראל גם ברמת המועדונים. אם נתחיל ב-30 יוני את המסע האירופי, מתי יהיה להם חופש?"