השנה היא 1965. שתי היריבות של העיר תל אביב נפגשו לקרב ראש בראש בגמר גביע המדינה כשמכבי מגיעה כמחזיקת הגביע מאשתקד. הצהובים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות לאחר שמשה עסיס הבקיע שער בדקה ה-25 של המשחק, רק כדי שהכתומים ישוו עוד באותה המחצית. הגמר פנה חיים לוין (2)להארכה שם שער של רפי ברנס העניק למכבי את היתרון. שמות רבים בלטו באותו גמר, אך שם אחד בלט מעל כולם. חיים לוין, השוער בין הקורות שסיפק הצגה ענקית בגמר שהסתיים בהנפת הגביע שני ברציפות.

בדיוק היום לפני 79 שנים, חיים לוין נולד 03/03/1937 ולימים הפך שמו למילה נרדפת לשוער המיתולוגי שזכה עם הצהובים בשתי  אליפויות וארבעה גביעי מדינה. לימים, היכולת הטובה של השוער והמדים הכהים אותם לבש זיכו אותו בכינוי 'הפנתר השחור'. לוין שיחק במכבי ת"א בין השנים 1960-1969, במה שהייתה התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו.

בנוסף למכבי, השוער שיחק גם שיחק גם בהפועל פ"ת, הפועל כפר סבא, הפועל חדרה, מכבי נתניה, מכבי חיפה, בית"ר והפועל ירושלים. במדי נבחרת ישראל רשם לוין הופעת בכורה בנבחרת הלאומית במשחק ההפסד 5-0 לנבחרת ברזיל ושותף בכל משחקי הנבחרת באולימפיאדת מקסיקו 1968. בסך הכול רשם לוין 22 הופעות בנבחרת ישראל.