שלום לכל הצהובים

אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של הליגה הסדירה וצריך לסיים אותה כמו שצריך. כפר סבא עשו חיים קשים לקבוצות הצמרת עד כה. קל לא יהיה, במיוחד שזה משחק שני תוך שלושה ימים, אבל בבית, איתכם ועם הביטחון שצברנו מהמשחקים האחרונים אני בטוח שנעשה דברים טובים.

אחרי שנעבור את המשחק הזה, נוכל להסתכל על הפלייאוף. הולכים להיות לנו חודשיים מאוד אינטנסיביים. מרגישים את זה מסביב שיש התרגשות, גם אצל הקהל. יש רגעים במשחק שקצת פחות הולך, וכל אוהד שמעודד עוזר לנו. כשהגעתם בהמוניכם למשחק חוץ מול בני יהודה זה היה מרגש.

ריקן

קיבלנו דף עם מספרים שמעידים על המשחקים ששיחקנו. כבר עכשיו שיחקנו ממוצע של עונה שלמה מבחינת משחקים ודקות. העמוס הפיזי הוא גדול, אבל הסגל הרחב שלנו עוזר אחד לשני וממלאים אחד את מקומו של האחר. לאורך זמן ככל שמתקדמים עם העונה, יש זכרונות מעומס המשחקים, אבל אנחנו חדורי מוטיביצה ורעננים פיזית ומנטלית ומוכנים לעבור את המשחק בשבת ולהתחיל את הפלייאוף.

צבירת הנקודות של השנה היא טובה. אם משווים את זה לשנים קודמות זה אפילו יותר טוב. מבחינת סטטיסטיקה, כבשנו הכי הרבה שערים בליגה. כבשנו כמות יפה וברגעים של מומנטום הדחיפה של החברים והקהל זה דבר שנצטרך להביא לפלייאוף. הביחד שלנו בחדר ההלבשה ביחד איתכם הקהל זה מה שמביא לידי ביטוי את הניצחונות שלנו גם ברגעים פחות טובים.

זו העונה הראשונה שלי במכבי. בשנים האחרונות הקבוצה הגיעה לפלייאוף במצב יותר טוב. באופן אישי זו תקופה שאני צריך לעבוד קשה ולהביא את עצמי כדי לעזור לקבוצה ולעשות את הכי טוב שלנו לקראת הפלייאוף. עומדת בפנינו תקופה קשה, אבל יפה.

נפגש בבלומפילד,

אבי.