בחיים, לא משנה מה עשית, תמיד יזכרו לך את הסוף. אנחנו ניצבים כעת בישורת האחרונה של הליגה. עשרה משחקים שכל משחק בצבע. הגענו לפלייאוף כשהכל צמוד. יש לנו את האיכות לתת מירוץ טוב. מכבי תל אביב יכולה לנצח עשרה משחקים ברציפות ואנחנו ניתן את הכל כדי שזה יקרה.

נגד הפועל כפר סבא הראנו לכם את הרעב שנוצר בנו. השחקנים מבינים את החשיבות של לשחק עם כל הרגל על הגז בתקופה הזו. כשנראנו פחות טוב, ידענו לקחת את הנקודות אבל עכשיו החשיבה השתנתה. אנחנו באים עם כל הכח והעוצמה לסמן וי על המטרות שלנו שהן חד משמעיות: אליפות וגביע.דסה

איבוד הנקודות בבלומפילד לא אופייני לנו, אך הסטטיסטיקות של בית חוץ מתבטלות אם אתה מביא אליפות בסוף. עם זאת, הספיק לנו איבוד הנקודות בבלומפילד ואסור שזה יקרה שוב.

לפני שלושה חודשים התראיינתי לאתר הרשמי לגבי הכמיהה לאליפות. אי אפשר להשוות בין מה שהיה לפני שלושה חודשים למה שקורה עכשיו, אבל הרעב שלי לאליפות רק גבר. זה נותן לי מוטיבציה ואנדרנלין לעשות עוד גליץ', ספרינט, מאבק ומה שצריך כדי שהקבוצה תביא את הנקודות. הרעב שלי לאליפות כל כך גדול שקשה לתאר. יש לנו שני תארים שאנחנו נאבקים עליהם ולכם האוהדים אני מבטיח שאתן הכל כדי שהתארים האלה יהיו צהובים.

יש לי בקשה אחת מכם האוהדים. אתם מדהימים ונהניתי בכל משחק שהגעתם, בין אם בבית או בחוץ. עכשיו זה הזמן שגם אתם תעשו צעד אחד קדימה כמו השחקנים. ביחד, כולנו נעשה את העבודה במשחקים שנותרו, כדי שב-21 למאי נהיה עם אליפות ביד וב-24 עם גביע.

נפגש בבלומפילד בשבת, יאללה מכבי!