היום אני יכול להגיד שנרפאתי. לפני מעט יותר משנה, אובחנתי כחולה סרטן, אך היום אני יכול להגיד שאחרי סדרת טיפולים שונים ושני ניתוחים, ניצחתי את הסרטן. שיחקתי במשחק החשוב והגדול ביותר של החיים שלי, וניצחתי ניצחון מוחץ.

התחושות הראשונות שצפו בי כשאובחנתי כחולה סרטן היה פחד וחוסר ודאות. פחד, כי המילה סרטן מסמלת תוצאות שליליות, וחוסר ודאות כי לא ידעתי לקראת מה אני הולך, מה עתיד לקרות ומה מתרחש אצלי בפנים. עברתי ימים קשים מאוד. בכיתי וסבלתי המון, פיזית ומנטלית, אך בעיקר השבריריות המנטלית גרמה לי ליפול למצבים בהם אותם לא ידעתי בחיי.

אך הודות לחיוך של בני בכל בוקר, העזרה של אשתי המדהימה (היא הגיבורה האמיתיMTA__1439977128_IMG-20150819-WA0018ת!),  המשפחה, החברים שיהיה בלתי אפשרי למנות את שמותיהם של כולם, בזכות כל אלו התחלתי לראות דברים אחרת. הבנתי מול מה אני מתמודד והבנתי את האתגר האישי שעומד לפני. התמודדתי איתו עם הגישה הטובה והאמיצה ביותר.

ישנן כמה תודות שחשוב לי להגיד. ראשית, לג'ורדי קרויף והנהלת מכבי ת"א על הקירבה והחום שהעניקו לי. חשוב לי להודות לכל אחד ואחד מאנשי הצוות של מועדון מכבי תל אביב, לשחקנים איתם חלקתי את חדר ההלבשה על כל האהבה, החיזוקים, והאנרגיות שהם נתנו לי מאז שנודע להם על המחלה. לכל האוהדים של מכבי תל אביב שהם חלק בלתי נפרד ממשפחת מכבי.

לפאולו (סוזה) וחברי לצוות על הסבלנות, האהבה והתמיכה הבלתי מתפשרת מהיום הראשון. בלעדיכם, לא הייתי מצליח. אני מודה לכולכם ממעמקי ליבי. היום אני מתחיל מחדש את חיי, כאשר אני מצטרף לצוות שלי במועדון הכדורגל פיורנטינה.

היום במשחק שלי הסתיים, אני ניצחתי.

מחכה לראות אתכם בקרוב!