פרי גיים332A1706

המחזור האחרון של הליגה הסדירה הגיע כשמכבי תל אביב אירחה את הפועל  כפר סבא, שלושה ימים לאחר המפגש של השתיים בגביע. לאחר הניצחון 0:2 בגביע הצהובים חיפשו להשלים ניצחון נוסף על הירוקים של שרון מימר שיצמצם את הפער באופן זמני לשלוש נקודות בפסגה.

מחצית ראשונה

11823 צופים הרעידו את היציעים בפתיחה כשדור מיכה העלה את מכבי ליתרון אחרי שלוש דקות בלבד. אלי דסה הרים כדור נהדר לערן זהבי שהשתלט על הכדור ונגח חזק, אך אוהד כהן הצליח להדוף את הכדור שהגיע ישירות לרגליו של דור מיכה שהפציץ מקרוב כדור שנעצר רק ברשת.

הצהובים פשוט היו בלתי נעצרים על המגרש לאורך כל המשחק ובדקה ה-33 בלומפילד שוב חגג. הרמה ענקית של אלי דסה מצאה 332A1756את הראש של אורלנדו דסה שנגח כל כך חזק שהרשת בקושי החזיקה את הכדור. 0:2 גדול לצהובים. מכבי המשיכה להגיע למצבים מול אוהד כהן, אך במחצית התוצאה נשארה על כנה, 0:2.

מחצית שנייה

אם בפתיחת המשחק הצהובים כבשו אחרי שלוש דקות, בחצי השני הם שיפרו גם את המאזן הזה. שתי דקות בדיוק לקח לצהובים כשצירופי מסירות של השחקנים הציבו את אבי ריקן באגף שמאל. המגן חתף פעם אחת וזרק את בן קוואז והרים כדור שמצא את זהבי. הקפטן ספק מסר/ניסה להבקיע,  אבל הכדור הגיע לאורלנדו סה שנגח כדור נוסף פנימה. 0:3 למכבי על כפר סבא.

בדקה ה-52 טל בן חיים החלוץ ספג כרטיס צהוב שיגרום לו להעדר מהמשחק נגד באר שבע. שש דקות לאחר מכן פריצה של זהבי ברחבה שהעביר רוחב שפגע בידו של לירן ז'אן שנכנס דקה לפני כן. הקפטן לקח את הפנדל בעצמו ודייק, 0:4 למכבי.332A1803

פיטר בוס שילב במהלך המשחק גם את עדן בן בסט שבישל וכבש בשבוע שעבר נגד כפר סבא, אך לא הצליח למצוא את הרשת הערב למרות ניסיון נהדר שלו מרחבת ה-16, ניסיון שנהדף על ידי כהן. גם דור פרץ וברק יצחקי שותפו על ידי המאמן בקונצרט הצהוב שנגמר שער נוסף של יצחקי שבעט מרחבת ה-16 כדור שנהדף לא טוב על ידי כהן ונכנס לשער. עם חמישה שערים ברשת של שרון מימר והפועל כפר סבא מכבי מסיימת את הסיבוב השני ומסתכלת לכיוון הפלייאוף.