מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב השני והעונה הסדירה עם ניצחון גדול 0:5 בבלומפילד על הפועל כפר סבא משערים של מיכה, סה (צמד), זהבי ויצחקי. מאמנה של מכבי תל אביב לא הסתיר את שביעות רצונו מצורת המשחק של שחקניו ואמר בסיום:

"הדבר הכי חשוב היום הוא ששיפרנו את המשחק. שיחקנו בקצב גבוה, הנענו את הכדור ויצרנו הרבה מצבים. אהבתי את הלחץ על הכדור שעשינו. הם הגיעו לכמה מצבים במחצית הראשונה ואת זה לא אהבתי, אבל תיקנו את זה בחצי השני. בסה"כ היה משחק פנטסטי למכבי. השחקנים נהנו, האוהדים נהנו וגם אני.

על הכרטיס הצהוב של בן חיים שימנע ממנו משחק נגד ב"ש

"בכדורגל צריך לשחק תמיד אותו דבר. אם תחשוב על לא לעשות דבר כזה או אחר לא תוכל לשחק. לא דיברתי עם טל או עם אבי ואלי על הכרטיסים הצהובים שלהם. אני לא הרבה זמן בישראל אבל אני אוהב את זה שאפשר לשחק כמו גבר בישראל. ראיתי הרבה פאולים שלא נשרקו לבעיטות חופשיות, ובשבילי זה לא היה שווה כרטיס צהוב, אבל אני המאמן של מכבי".

על השיפור במשחק

"זה מתחיל להראות כמו שאני רוצה למעט השלוש הזדמנויות שלהם. תנועה מהירה והזזת כדור מהירה, עם לחץ גבוה איך שמאבדים. לא קל להסתגל לזה תוך כמה שבועות אך זה משתפר משבוע לשבוע. אני לא מאמן שמדבר על שיטות, אלא על פילוסופית משחק. החזקה בכדור ולחץ גבוה. היום היינו עם שני קשרים אחוריים ואחד התקפי, אבל זה יכול להשתנות".

על הרכש של ינואר

"חלוץ חייב להיות רעב להבקיע וזה חשוב כי אורלנדו יודע לשמור על הכדור. הוא משחק עם הכדור קדימה ואני אוהב את זה, זה לא קל והוא יכול לעשות את זה. היו הרבה ספקות של התקשורת כי מדוניאנין לא שיחק הרבה בספרד ולא ידעו איך הוא ישתלב, אך הוא משתפר משבוע לשבוע ונראה מצוין".

על ההצבה של אבי ריקן כמגן

"אני אמרתי כבר שלא זוכים בתארים עם 11 שחקנים, אלא עם סגל שלם. שחקנים שמקבלים הזדמנות צריכים להוכיח את עצמם והם עושים את זה. אבי עשה את זה היום וגם במשחקים שלפני כן".