בחלון ההעברות לינואר מכבי עשתה שני צעדים גדולים שממשיכים להוכיח את עצמם. הראשון היה האריס מדוניאנין שכבר הספיק לכבוש מחדש את לבבות הצופים, וניתן לומר שמהיום גם אורלנדו סה שכבש צמד שערים בניצחון 0:5 על הפועל כפר סבא פורע שטרות.

בסיום המשחק דיבר הפורטוגלי על המשחק, שיתוף הפעולה עם החברים ומה הוא חושב על הכינוי אורלנדו מג'יק?

"אני לא קוסם. זה כינוי שאמרו לי גם במקומות אחרים, אני רק מנסה לעשות תנועה נכונה ברחבה, והרבה פעמים אני בר מזל. הערב הזה היה מצוין. אני חושב שכל חלוץ אוהב להבקיע, אם אקבל מעט יותר כדורים אני אבקיע יותר. אנ332A2180י מנסה לדחוף את חברי לקבוצה לתת לי יותר כדורים כדי שאעזור לקבוצה"
על ההרכב שהעלה המאמן

"שחקנים טובים תמיד יכולים לשחק ביחד. ערן, עדן מיכה ובן חיים החלוץ שחקנים מצוינים והמאמן צריך לעשות את הבחירות שלו. אם אני וערן נמשיך לשחק ככה יהיה טוב לכל מכבי".

לגבי עזרה לזהבי לשבור את שיא הכיבושים

"אני יודע שהוא צריך את השערים כדי לשבור את שיא השערים לעונה אחת מהערב. כשביקשתי לבעוט את הפנדל הוא אמר לי את זה. אני אנסה לעזור לו כמה שיותר, אבל בלי שהקבוצה תפגע. אנחנו קודם צריכים שהקבוצה תנצח. הקבוצה קודמת לכל, אם נוביל בהרבה שערים כמובן שאפרגן רק לו".
על ההיעדרות הצפויה של בן חיים מול ב"ש

"בן חיים הוא שחקן איכותי, הוא משחק טוב אבל גם המחליף שלו בוודאי יעשה עבודה טובה מול ב"ש, הם בכושר טוב ומנצחים, אבל אנחנו נראה בסוף מי תיקח את התואר".