המחזור ה-30 הסתיים כאשר מכבי תל אביב עשתה צעד גדול כאשר טיפסה מקום נוסף למעלה וכבשה את המקום הראשון. כעת, הצהובים יצאו למשחק חוץ מול מכבי חיפה ב'סמי עופר', רגע לפני שהם חוזרים לאצטדיון ביום חמישי למעמד חצי הגמר נגד בני סכנין.

בוס ובן חיים במסיבת העיתונאים לקראת מכבי חיפה

"כשג'ורדי התקשר ורצה שאהיה המאמן, הוא ידע איך שיחקנו בויטסה. זו הסיבה שהוא קרא לי, בגלל הפילוסופיה שלי"

פיטר בוס שיצא מאוד מרוצה מהדרך בה שיחקה הקבוצה ביום ראשון פתח את מסיבת העיתונאים כשהוא מתייחס ליריבה שיפגוש ביום ראשון: "המשחק הראשון שלי היה נגד מכבי חיפה. שיחקנו טוב, אך גם פגשנו יריבה טובה. יכול להיות שהם יעלו עם שחקנים שירצו להוכיח למאמן שלהם שמגיע להם לשחק".

על ההתקדמות של הקבוצה

"אני מכיר את השחקנים יותר טוב והם אותי. המחשבה שלי על איך שמכבי צריכה לשחק ברורה יותר להם וכולם רואים שעשינו התקדמות גדולה. כשהגעתי לא שיחקנו טוב אך ניצחנו, עכשיו גם האנרגיות שהקבוצה משחקת נראה פנטסטי ומלווה בניצחונות, זה עושה אותי מאמן מאושר".

על השבוע הקשה שצפוי לצהובים

"אני מתעסק רק משחק משחק. תמיד עשיתי זאת מאז שהגעתי וזה מה שאמשיך לעשות"

על שינוי המערך שביצע בשבועות האחרוניםבוס

"כשג'ורדי התקשר ורצה שאהיה המאמן, הוא ידע איך שיחקנו בויטסה. זו הסיבה שהוא קרא לי, בגלל הפילוסופיה שלי. לקח לי קצת זמן ללמד את השחקנים את הדרך שלי, וכל שבוע זה נראה טוב יותר ויותר. בסופו של דבר זה השחקנים שעושים את העבודה".

על החיים שלו בישראל

"אני באמת מאושר כאן. אתמול אמרו לי שהיה יום רע בתל אביב כי היה מעונן, ובהולנד היינו שמחים מיום כזה. אני נהנה מהחיים פה וגם אשתי וזה חשוב מאוד. הכדורגל כמובן הוא הכי חשוב. הקהל היה בטירוף בשבת ובהרבה אצטדיונים הקהל היו מוחה נגד הקבוצה במצב של 2:2, והקהל שלנו היה בטירוף".