המחזור ה-31 של ליגת Winner כבר בפתח ואיתו מפגש גדול, כאשר מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה ב'סמי עופר'.

לקראת המשחק, דיבר טל בן חיים החלוץ על המשחק הקרוב, ופתח עם התייחסות למשחק האחרון של הצהובים שהעלה אותם למקום הראשון: "היה סיום משחק מרגש נגד בית"ר, הם נגמרו חצי שעה אחרי המשחק. אנחנו מרוכזים במכבי חיפה ובשבוע הקשה שיש לפנינו. הגביע זו המטרה שלנו ונגיע מוכנים לשני המשחקים".

בוס ובן חיים במסיבת העיתונאים לקראת מכבי חיפה

על המזל ששיחק לטובתם בבלומפילד

"אני מאמין  שהמזל הולך עם הטובים, כשאתה טוב המזל יבוא אלייך. נגד בית"ר המשחק יכל להיגמר בדקה ה-30 כי שיחקנו מצוין. 332A1620 - עותקבסופו של יום אני שמח מהניצחון, אבל בעיקר בגלל איך שנראינו".

על שינוי שיטת המשחק

"המאמן הגיע ולאט לאט שינינו שיטת משחק להרבה יותר התקפי. כל אוהד מכבי ובכלל כל מי שרואה כדורגל יעדיף לראות עוד שחקני התקפה. זה לא דבר שבא לנו ביום. אנחנו עובדים על זה כל השבוע וזה לא קל, אך אימונים טובים והבנה של הדרישות הביאו אותנו לשחק טוב בשיטה הזו".

על המאבק עם ב"ש

"אנחנו כמכבי לא מתעסקים בבאר שבע. הם קבוצה מצוינת עם קצב צבירת נקודות של אלופה. המאבק הוא טוב ונראה לי שעכשיו הוא עושה טוב בעיקר לנו. סביר להניח שהם יעשו את העבודה שלהם ביום שבת, אנחנו נצטרך לעשות את שלנו ביום שני".

על המטרות שלו

"הכיוון שלי הוא לעמוד במטרות שלנו לעונה, אליפות וגביע. עשינו משהו מדהים בעונה שעברה בתור קבוצה והדבר היחידי שאנחנו רוצים זה לשמור את זה. מבחינה אישית אחרי שנזכה בדאבל תשאלו אותי".