בסיום המחזור ה-31 מכבי תל אביב יורדת למקום השני בטבלה לאחר שהיא מסיימת בשיוויון ללא שערים עם מכבי חיפה. בתום סיבוב אחד של הפלייאוף העליון, מכבי מסיימת עם שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מאמנה של מכבי פיטר בוס דיבר לאחר המשחק ואמר: "ראיתי קבוצה אחת שניסתה לתקוף, ואחת שרק הגנה. מכבי חיפה הגנו עם כל השחקנים ועבדו קשה, אז תמיד קשה למצוא את הפתחים כשהקבוצה השנייה לא בא לשחק כדורגל".

על איבוד המקום הראשון

"אמרתי שבוע שעבר שבשבילי חשוב רק אחרי 36 מחזורים להיות במקום הראשון. ידענו שזה משחק קשה, האליפות לא גמורה בכלל. אני לא חושב שהמפגש בינינו עוד שני מחזורים יקבע את האליפות. בלחץ? לא. אנחנו לא בלחץ".

על ההבדלים ביכולות שהציגו השחקנים במשחק מול בית"ר והערב

"ידענו שיהיה משחק קשה מול יריבה טובה. אפשר לומר ששהם הגנו עם 11 שחקנים. לא השאירו הרבה שטח לשחק. אם אתה משחק בשטח כל כך קצר זה נראה אחרת. אנחנו לא הצלחנו להבקיע שער מוקדם שהיה הופך את המשחק למשחק אחר. בשבוע שעבר הגענו להרבה הזדמנויות וזה ההבדל".

על איבוד שתי נקודות חשובות וההשלכות על המשחק מול הפועל ב"ש:

"גם ב"ש משחקים יותר התקפי. אם נגדנו הם יבקשו רק להגן אז זה בסדר מבחינתי. גם שבוע שעבר אמרתי שזה שאנחנו היינו במקום הראשון זה לא אומר כלום. היה לנו רצף משחקים נהדר שניצחנו, אפשר גם לסיים בתוצאה כזו. זה חלק מהמשחק".

על הקושי בשינוי המשחק

"אני לא מרוצה מהמשחק ששיחקנו. שיחקנו משחק מאוד קשה. ככל שהתקדמם המשחק השתפרנו. אני חושב שאם היינו מבקיעים את השער הראשון זה היה משנה את המשחק. הכנסתי את ברק ולא את עדן כי עדן שחקן שצריך יותר שטחים. אם אתה לא מגיע להרבה מצבים אז צריך קצת מזל בהזדמנויות שכן היו כדי לנצח, אבל היום זה לא היה בצד שלנו".