פרי גיים

המחזור ה-31 של ליגת Winner הביא עימו את אחד המפגשים המעניינים הקיימים בליגה הישראלית, כאשר מכבי חיפה332A2740 אירחה את מכבי תל אביב ב'סמי עופר'. המשחק שסיים למעשה את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון, הוא המשחק הראשון השבוע לצהובים, שעוד ישחקו בהמשך השבוע מול בני סכנין בחצי גמר גביע המדינה.

פיטר בוס פתח את המשחק עם הרכב זהה לזה שפתח במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים, כאשר יובל שפונגין המשיך לתפקד באגף שמאל, כאשר אבי ריקן שהחלים מפציעה חזר לספסל הקבוצה. מן העבר השני, מכבי פגשה את גילי ורמוט שעבר בינואר לחיפה.

מחצית ראשונה332A2730

המשחק החל עם משחק אגרסיבי מצד המארחים, אשר בא לידי ביטוי בשני כרטיסים צהובים מהירים לרומאריו פירס שביצע עבירה קשה על גל אלברמן, ונטע לביא שתפס מאחור את טל בן חיים החלוץ.

המשחק האגרסיבי נרגע מעט אחרי רבע שעה, אך המצבים לא הירבו להגיע. למעשה, המצב הראשון ליד שער הגיע בדקה ה-30 כאשר כדור קרן של ערן זהבי נהדף על ידי לויטה והגיע לאלברמן שבעט חזק, אך הכדור הורחק על ידי טאלב טאווטחה מהקו. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ורגע לפני המחצית טל בן חיים עוד ניסה לאיים על השער, אך ללא הצלחה.

האירוע המשמעותי של המשחק נרדם בדקה ה-44 כאשר אעיד חבשי החליף את מארק ואליינטה שנפצע.

מחצית שנייה

החצי השני נפתח ללא חילופים בשתי הקבוצות. ההזדמנות הראשונה במחצית הייתה של הירוקים, כשגילי ור332A2752מוט הגיע למצב טוב, אך קרלוס גרסיה שלח רגל ארוכה וחילץ את הכדור. עשר דקות לאחר מכן שוב ורמוט הגיע למצב קורץ אך בעט החוצה. בוס לא היה מרוצה מפתיחת המשחק וביצע חילוף כבר בדקה ה-55 כאשר הכניס את אבי ריקן במקומו של יובל שפונגין. חמש דקות לאחר מכן גם ברק יצחקי נכנס למערכה במקומו של אורלנדו סה.

פרדראג ראייקוביץ' היה עירני ובקה ה-61 הציל מקרוב כדור של רומריו פירס ממצב נייח.

מכבי התעוררה בדקות הסיום והגיעה להזדמנות הטובה הראשונה מול לויטה כאשר האריס מדוניאנין קיבל כדור מטל בן חיים, בעט חזק אך מצא את לויטה מוכן.  בדקה ה-85 הגיעה ההזדמנות הגדולה ביותר במשחק. סלאלום של מדוניאנין שהוציא את הכדור לזהבי גרם לערבוביה ברחבה. הכדור הגיע ליצחקי שבעט מתוך הרחבה מחוץ למסגרת.

גם ניסיונות נוספים של זהבי וריקן לא מצאו את הרשת, ובסיום הצהובים מאבדים נקודות, דבר שגורם לשינוי במצב בטבלה, כאשר מכבי ניצבת במקום השני בתום במחזור ה-31.