פרי גיים

רמת השרון, ראשון לציון והפועל כפר סבא היו המשוכות שמכבי תל אביב דילגה מעליהן בדרך לחצי גמר גביע המדינה. הערב (ה') הצהובים התמודדו בחצי גמר גביע המדינה נגד בני סכנין במשחק שנערך באיצטדיון 'סמי עופר'.

פיטר בוס ערך שלושה שינויים בהרכב הקבוצה ביחס ל-11 ששיחקו מול מכבי חיפה. דור פרץ החליף את גל אלברמן במרכז השדה, אבי ריקן תפס את מקומו של יובל שפונגין הפצוע וברק יצחקי תפס את מקומו של אורלנדו סה. מכבי עלתה למשחק בידיעה שהיריבה בגמר, היא מכבי חיפה שהעפילה יום קודם.

מחצית ראשונה

המשחק  נפתח עם קצב טוב ואווירה טובה. האריס מדונאנין היה במוקד העניינים כשניצל את המערך ההגנתי של סכנין כדי לעלות קדימה ולאיים על השער. גם דור פרץ ניסה לטווח את השער אך ללא הצלחה. גם סכנין הגיעה לשתי הזדמנויות גדולות של פיראס 332A3739מוגרבי, כאשר בראשונה קרלוס גרסיה ביצע סגירה נהדרת ובשנייה החלוץ עצמו החמיץ את המסגרת.

בדקה ה-22 סכנין הצליחה לנצל את ההזדמנויות הרבות שלה ועלתה ליתרון. כדור טוב של קאצ'ובה למוגרבי שהיה בנבדל והצליח להכניע את ראייקוביץ'. 0:1 לסכנין. היתרון של היריבה לא החזיק הרבה, כאשר בדקה ה-27 מכבי איזנה את התוצאה. טל בן חיים הוציא כדור חוץ שהגיע לדור מיכה באגף ימין. הקשר הרים כדור נהדר שמצא את ברק יצחקי שהתעופף גבוה ונגח את הכדור פנימה.

לאחר השער החלה המולה גדולה על הדשא כשבני סכנין טענו לאי ספורטיביות במהלך שהוביל לשער. יוסי אבוקסיס מאמנה של סכנין הורחק על ידי גיא ברגר לאחר שזה התעמת עם טל בן חיים.

מאותו רגע המחצית לא התעלתה לרמת כדורגל גבוה ושני הצדדים ירדו לחדרי ההלבשה עם הרבה אמוציות ועצבים כשהתוצאה היא 1:1.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא חילופים לחידוש המשחק. רוחות הקרב שליוו את המחצית הראשונה לא נעלמו בחצי השני והקבוצות עלו בקצב גבוה.  בדקה ה-49 פריצה של טל בן חיים שהשאיר מאחוריו שלושה מגינים עד שהוכשל מאחור, 18 מטר מהשער. האריס מדוניאנין לקח את הכדור ובעט כדור אדיר שהרעיד את המשקוף ויצא החוצה.

בדקה ה-52 סכנין החזירה אליה את היתרון במשחק. טעות של הצהובים הותירה את ז'אורז'יניו לפרוץ אל השער. הברזילאי העביר כדור רוחב שמצא את שלומי אזולאי ששלח את הכדור פנימה. 1:2 לסכנין.

מכבי שלחה כלים רבים קדימה בניסיון להשיג את השיוויון, כאשר ניסיונות של יצחקי וזהבי לא הצליחו לייצר את השיוויון המיוחל. בוס ביצע חילוף ראשון כשקרלוס גרסיה יצא ונכנס במקומו אורלנדו סה. שלוש דקות לאחר מכן הצהובים במהלך נהדר השיגו בעיטת עונשין לאחר שברק יצחקי, שוב במוקד העניינים, הוכשל ברחבה. ערן זהבי לקח את הפנדל ודייק מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-86 זה הגיע סוף סוף. טל בן חיים שהיה במוקד העיניינים כל המשחק קיבל כדור ממדוניאנין לאחר חטיפה של אלברמן. החלוץ עשה את התנועה הכל כך מוכרת שלו, ובעט טיל לרשת של קנדיל. 2:3 למכבי, שעולה ליתרון ראשון וכל כך חשוב במשחק.

את הדקות שנותרו מכבי העבירה עם הכדור עד לשריקת הסיום של ברגר, ששלחה את הצהובים לגמר גביע המדינה שנה שנייה ברציפות, שם יפגשו את מכבי חיפה.