שנה שנייה ברציפות שמכבי תל אביב מעפילה לגמר גביע המדינה והערב (ה'), הצהובים עשו זאת כאשר ניצחו את בני סכנין 2:3 במשחק שנערך ב'סמי עופר'. פיטר בוס רשם את המשחק ה-19 שלו מאז שמונה לתפקיד, 19 משחקים בהם עדיין לא הפסיד.

בוס לאחר הניצחון על בני סכנין בחצי גמר גביע המדינה

מאמנה של הצהובים דיבר על המשחק בסיומו ודיבר על השער שהלהיט את המשחק: "הרבה פעמים זה קורה במשחק ששחקן נפצע. אנחנו לא יודעים אם הוא באמת נפצע, או מושך זמן. אנחנו בהולנד לא השארנו לשחקנים מקום למחשבה, זו החלטה שלנו. אם תראו את זה מנקודת המבט שלי, תוכלו להבין. מכבי היא קבוצה יותר חזקה מהיריבות, וקבוצות מבזבזות זמן מההתחלה, זה גם לא משחק הוגן. הרי אני רוצה לשחק כדורגל והם מבזבזים זמן".

על המשחק שיתרחש בראשון

"זה היה משחק חצי גמר, משחק חשוב מאוד שהתלהט. התחלנו את המשחק רע וסכנין הייתה יותר טובה. הם יצרו עוד לפני הגול שלושה מצבים גדולים. אנחנו הבקענו גול שנפסל לא בצדק והם הבקיעו מנבדל, אבל אני לא מתייחס לזה. אנחנו צריכים להראות יותר טוב מההתחלה של המשחק. אני אצפה ב-90 הדקות של המשחק ואנתח אותו. אם הם הגיעו כל כך הרבה פעמים לשער שלנו אז ההגנה שלנו לא הייתה טובה".

על החזרה מפיגור

"אני גאה בשחקנים אחרי 90 דקות. כעסתי עליהם ב-20 הדקות הראשונות ואמרתי להם את זה. אחרי השער השני שהיה גם טיפשי, הצלחנו להראות אופי ולחזור. האוהדים שלנו נשארו מאחורינו ולא הפכו שליליים, זה עזר לנו להפוך את המשחק ולנצח"

על ההרכב איתו עלה

"לאורלנדו הייתה תקופה לא קלה בה לא הבקיע. יש לנו סגל גדול של שחקנים שמתאמנים היטב, ברק הוא כזה והוא עשה עבודה נהדרת היום"