פרי גיים332A9775

הצהובים חזרו מפגרת הנבחרות ישירות למחזור ה-29 של ליגת WInner כשאירחו את הפועל רעננה . פיטר בוס ביצע שני שינויים בהרכבה של מכבי, כאשר אלי דסה שנעדר עקב כרטיסים צהובים הוחלף על ידי יובל שפונגין שגם חגג יומהולדת ביום המשחק. את מקומו של אבי ריקן הפצוע מילא עומרי בן הרוש שחזר בעצמו מתקופה ארוכה של פציעה.

עוד לפני המשחק, המועדון השיק את 'מועדון שחקני העבר' עם קבוצת הדאבל של עונת 1995/96 שהגיעה בהרכב מלא לבלומפילד במלוא 20 שנים לאותה עונה. גם טקס לזכרו של אביו של ג'ורדי, יוהאן קרויף  שנפטר בשבוע שעבר נערך בהשתתפות השחקנים של מכבי שעמדו לדקת מחיאות כפיים

מחצית ראשונה

המשחק נפתח  עם קצב טוב, כאשר כבר בדקה ה-2 מכבי הגיעה להזדמנות טובה ליד השער. טל בן חיים קיבל את הכדור באגף שמאל של הרחבה וניסה לסובב בצורה חכמה לשער, אך הכדור חמק החוצה. מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-7 דור מיכה ניסה 332A9610להרים כדור לרחבה, אך שחקן רעננה מנע עם ידו את הכדור ופפיר הורה על הנקודה הלבנה. ערן זהבי לקח את הכדור מהנקודה הלבנה ודייק, 0:1 למכבי, שער מספר 29 לקפטן העונה. בדקה ה-14 האיצטדיון כולו קם על הרגליים והריע למספר 14 האגדי, יוהאן קרויף, אביו של ג'ורדי שנפטר בשבוע שעבר.

רעננה נכנסה גם היא למשחק, כאשר אוואנס קאנגווה הגיע למצב קורץ שחלף על יד העמוד, וגם השחקן המושאל דיאן ראדוניץ' שפתח אצל היריבה הגיע למצב קורץ,  אך ראייקוביץ הצליח לעצור מטווח קרוב. מכבי איבדה מעט מהשליטה בכדור אך הצליחה להגיע למצבים נוספים מול השער של ינקו שלא מצאו את המסגרת.

לאחר 45 דקות עם שער אחד, ארז פפיר הוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייה332A9845-2

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשני הצדדים, אך עם אופן התקפי מאוד מצד הצהובים. טל בן חיים והאריס מדוניאנין ניסו את מזלם עם בעיטת מחוץ לרחבה, אך הכדורים נעצרו אצל ינקו. לאחר עשר דקות טובות של הצהובים, רעננה הפעילה לחץ משלה כאשר ראייקוביץ' נדרש לא פעם להציל את הצהובים.

פיטר בוס ביצע חילוף ראשון כאשר הכניס את דור פרץ במקומו של אורלנדו סה בדקה ה-64. מכבי יצאה להתקפה מתפרצת קטלנית ארבע דקות לאחר מכן, כאשר ערן זהבי קיבל כדור ארוך, עבר שחקן אחד והניח את הכדור לטל בן חיים החלוץ שהגיח מאחור, ניער שני מגנים ובצ'יפ גדול הכניע את ינקו. 0:2 למכבי.

החגיגה הצהובה נמשכה כעבור כמה דקות כאשר דור מיכה הזין כדור גדול להאריס מדוניאנין ברחבה. הבוסני הטעה את השוער, עבר 332A9842-2עוד שני מגנים ושלח את הכדור פנימה. 0:3 למכבי בדקה ה-75. פיטר בוס ביצע בהמשך שני חילופים נוספים כאשר הכניס את ברק יצחקי ועדן בן בסט למשחק, כאשר האחרון עוד הספיק להגיע להזדמנות נהדרת מול ינקו, שהדף היטב.

בסיום, מכבי מנצחת את רעננה 0:3 ועולה זמנית למקום הראשון בטבלה.