מועדון הכדורגל מכבי תל אביב יארח את משחקיו הביתיים באיצטדיון העירוני בנתניה במהלך התקופה בה איצטדיון בלומפילד ייסגר, לאחר ששני הצדדים הגיעו לסיכום.

המועדון בחר בנתניה מתוך האופציות שנלקחו בחשבון שכן, האיצטדיון אשר מכיל 14,000 מקומות ישיבה, אמור להתאים לדרישות ולצרכים העכשוויים של מכבי ת"א.

האיצטדיון בפתח תקווה גם הוא נשקל כאופציה אך גם בגלל עלויות גבוהות של בניית יציעים זמניים ופרק זמן של 10 חודשי בנייה, אופציה זו נפלה בגלל חוסר ישימות.

בנוסף, המועדון ועיריית נתניה בוחנים את האפשרות להרחיב את תכולת האיצטדיון באמצעות בניית יציע נוסף על מנת לאכלס אהדים נוספים. עיריית נתניה התחייבה לפעול לשיפור התנועה ודרכי הגישה לאיצטדיון וממנו לפני ואחרי המשחקים.
תחנת רכבת חדשה האמורה להיפתח בספטמבר באזור התעשייה 'ספיר' (מרחק כ-10 דקות הליכה מהאיצטדיון) תקל על הגישה לאיצטדיון כמו כן המועדון והעירייה יבחנו אפשרות של הקמת מערך היסעים (שאטלים) מתחנת הרכבת לאיצטדיון ובחזרה.

המועדון יעשה את מירב המאמצים על מנת לאפשר לבעלי המנויים לחדש את המנוי לעונת 2016/17 באיצטדיון בנתניה במיקום דומה ככל הניתן למקום מושבם בבלומפילד. מועדי חידוש המנויים יחלו בשבועות הקרובים ועל כך יפורסם בהמשך.

מנכ"ל המועדון מרטין ביין, אמר: "בחרנו בנתניה כביתנו החדש לאחר שערכנו בדיקות פנימיות ובדיקות נוספות עם האוהדים בנושא המעבר. בנתניה ובעירייה המקומית קיבלנו עזרה ותמיכה מיקצועית ואנו כבר מצפים לעבודה המשותפת איתם".