28 באפריל 1995. המחזור ה-26 בליגה הלאומית הפגיש ביום שבת אחר הצהריים את מכבי תל אביב והפועל בית שאן. הקבוצה של אלישע לוי, שהייתה באותה העונה בסכנת ירידה הגיעה למרכז הארץ במטרה אחת ברורה – לחזור עם נקודה. מנגד, מכבי תל אביב של אברם גרנט, חייבת הייתה ניצחון כדי לשמור על מיקומה בצמרת. הצהובים של אברהם גרנט נאלצו להסתדר ללא אבי נמני שהורחק שבוע לפני כן בניצחון 1:2 על הפועל חיפה.

כבר בפתיחת  המשחק הדביק אלון ברומר כדור למשקוף אחרי בעיטת שוער רעה של מאיר כהן. השוער מבית שאן נפצע במהלך המחצית הראשונה בכתפו ועוד לפני המחצית השנייה הוחלף כשאת מקומו תפס ממן הצעיר. הצהובים הגבירו את הלחץ על שערו של ממן ובעיטה של נועם שוהם כמעט והפתיעה את השוער הצעיר אבל הכדור פגש את העמוד, אבל בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו ללא שערים.

במהלך המחצית השנייה המשיכו הצהובים ללחוץ את שער בית שאן אך התקשו להכניע את ממן. עם פתיחת המחצית שוקאנוב היה קרוב לכבוש את שער היתרון אחרי כדור רוחב של רון נחמן. אבל ממן היה במקום כדי להוציא לקשר הצהובים את הכדור מהרגליים.

בהמשך גם דריקס החמיץ הזדמנות ענקית אחרי שעצר על החזה כדור שהוגבה לרחבה ובעט בסיבוב לחיבור, ממן הדף את הכדור בקצות האצבעות.

דני קורן, השופט הראשי, שהיה עד לביבוז הזמן של בית שאן לאורך כל המשחק, הוסיף 6 דקות. וזה בדיוק מה שהיה חסר למכבי תל אביב וליורי שוקאנוב, שבדקה ה-95, התנהל עם כדור במרכז המגרש, התקדם עד 20 מטרים משערו של ממן  ובעט כדור מדוייק לפינה. ממן זינק רע והכדור  חדר פנימה. ללא ספק אחד הניצחונות הדרמטיים והחשובים של מכבי תל אביב באותה העונה.