מכבי תל אביב חזרה מהפגרה ישירות לבלומפילד ורשמה ניצחון גדול הפועל רעננה, אחת הקבוצות היותר קשות שנמצאות בפלייאוף העליון. הצהובים ניצחו משלושה שערים של ערן זהבי, טל בן חיים וגם של האריס מדוניאנין, שדיבר בסיום ואמר:

"שיחקתי בעמדה יותר קדמית אז היה לי יותר קל לבעוט יותר. כשדור פרץ נכנס היה לי יותר חופש ליצור מצבים. במחצית הראשונה היו לנו הרבה בעיות עם רעננה וראייקוביץ' הציל אותנו. זו לא צורת המשחק שלנו ואנחנו צריכים ללמוד מזה. מגיעות מחמאות למאמן שלנו ששינה מערך והפך לנו את המשחק לקל הרבה יותר"

על השוני בין המחציות

"כל משחק הוא קשה. הקבוצות באות לנצח ואנחנו צריכים להיות מרוכזים במאה אחוז. החצי השני היה מצוין והיו הרבה הזמנויות להבקיע שערים"

על החוויה בפגרה

"הייתי בבוסניה בפגרה. המשפחה אמרה שחזרתי שמח, בניגוד לפעמים קודמות כי היו הרבה פעמים שחזרתי עם פנים נפולות. יש לי שני דודים שאוהבים כדורגל ומדברים איתי הרבה על זה שאני צריך לבעוט יותר, והיום הצלחתי ליצור גול"

על הפרידה מיוהאן קרויף

"יוהאן קרויף היה אגדה וזה היה שבוע קשה בכל העולם. כשראיתי אותו בישראל הייתי בהלם, כאחד שגדל בהולנד רק שמעתי על השם יוהאן קרויף. אני מאחל לג'ורדי ולמשפחתו שידעו רק זמנים טובים".

על האהבה מהקהל

"היו לי פה תקופות לא טובות וזה לא מובן מאליו, לא תמיד היה טוב. אני עושה את הכי טוב שלי ואני רוצה להיות אלוף בפעם הראשונה שלי עם מכבי. אעשה הכל בשביל זה ובשביל לשמח את האוהדים".