טל בן חיים כבש אמש את שערו ה-9 העונה בליגת WINNER, אבל בהחלט מדובר באחד השערים היותר יפים שנראו העונה בליגה. אחרי הניצחון 0:3 על הפועל רעננה, החלוץ מודע שבסיום משחק שהיה אולי מההפחות טובים של הצהובים בחודש האחרון, מה שבאמת חשוב אלו 3 הנקודות.

"היה מאוד קשה ואני שמח שידענו לתת את הגולים שהם לא ידעו לתת, כי היו להם הרבה מצבים וזה לא המשחק הכי טוב שלנו, צריך להיות אמיתיים ולומר את זה. ראייקוביץ' היה מצויין ולקח כמה שערים בטוחים. בסופו של דבר רואים 0:3 אבל אנחנו צריכים לקחת מהמשחק הזה רק את 3 הנקודות. מהמשחק נגד סכנין, שניצחנו בדקה ה-80 רק 0:1, יצאתי הרבה יותר מסופק ושבע רצון מאיך שנראינו כקבוצה".

על העונה הנוכחית ברמה האישית:

"נשמע קלישאתי אבל עם המטרות שניצבות לנגד עינינו כרגע זה הדבר האחרון שמעניין אותי".

על הצהוב שספג:

"אני יכול מאוד להשתדל לא לקבל צהוב כזה שוב. ברור שהיה אפשר להימנע מהצהוב הזה. שוחחתי עם השופט בסיום המשחק ואמרתי לו שצהוב היה, אבל הוא היהה יכול לוותר לי. הוא הסכים איתי, אבל זה בסדר, הוא שופט מצויין".332A9860-2

על האפשרות שיחליט לעשות קפיצה בקריירה שלו לאירופה:

"קודם כל תמיד אחרי משחקים טובים בסוף עונה השאלות האלה מגיעות. חתמתי פה חוזה חדש בתחילת העונה, זה חוזה שמראה לי שטוב לי מאוד. אם היית שואל אותי לפני שלוש שנים שהגעתי למכבי, אז הייתי עונה לך שאני חייב לשחק יום אחד בחו"ל. היום אני ממש לא מסתכל על זה ככה. אני חושב שאני משחק במועדון מפואר. מעבר לזה, מה שקורה היום במכבי ת"א, זה שעם כל הרצון ללכת לשחק יום אחד באירופה, אתה לא רוצה לא להיות פה. אני נמצא במקום שטוב לי בו מאוד ונראה מה יהיה מחר".

על המשחק של ב"ש מול בית"ר ירושלים:

"המשוואה מאוד פשטה. שתי קבוצות נלחמות על האליפות, אתה רוצה שהיריבה שלך תאבד נקודות. לא משנה אם זה לך, לבית"ר ירושלים, להפועל רעננה או כל קבוצה אחרת. אז ברור שאני אשמח אם בית"ר תנצח או שיסתיים בתיקו".

על המעבר מבלומפילד:

כולם יודעים מה זה בלומפילד בשבילנו. יש הרבה אצטדיונים טובים בארץ,אבל אני לא חושב שיש הרבה אצטדיונים שמספקים את מה שהאיצטדיון הזה מספק לנו".