זהו. עונה שלמה של חוויות, ריגושים, אכזבות ותקוות עומדות להסתיים ביום שלישי הקרוב (24/05) כשמכבי תל אביב תעלה לבירה במטרה להגן על תואר גביע המדינה נגד מכבי חיפה (20:50). במידה והבטחתם את מקומכם באיצטדיון 'טדי', הידיעה הזו היא בדיוק בשבילכם. תחבורה, קניות, הוראות הגעה בדרך אליכם.

צהובים בדרכים

כדי שתוכלו להגיע בדרך הכי קלה, מהירה ונוחה לכם, הכנו לכם מגוון פתרונות נסיעה שאיתם תוכלו להתנייד לטדי, אפילו הכנו לכם ידיעה שלמה בנושא 'כל הדרכים מובילות לטדי'.

והחולצה הצהובה!

שער השיוויון של זהבי נגד באזל, הנגיחה של קרלוס בדרבי, המסובבות של בן חיים נגד חיפה…כל הרבה רגעים גדולים עברנו בעונת 2015/16 ונותר רק עוד דבר אחד כדי להשאיר טעם מתוק בסיום. כדי לוודא שאף אוהד צהוב לא יפספס את ההזדמנות האחרונה לרכוש את החולצה הרשמית לעונת 2015/16, הכנו לכם שתי עמדות מכירה מסביב לאיצטדיון שבהן תוכלו לרכוש את החולצה הרשמית במחיר של 119₪! אגב, המבצע תקף גם בחנות האונליין לאלו מכם שלא יכולים כבר לחכות!

עמדות המכירה יהיו ממוקמות בשער הדרומי-מערבי בסמוך לשער 1, ואילו הטריילר של מכבי תל אביב ימוקם מחוץ ליציע הדרום-מערבי, מתחת לשער 21.

הודעת המשטרה

לקראת גמר גביע המדינה שייערך ב‏יום שלישי ה- 24.5.16 בשעה 20:50 יתפרסו שוטרים וסדרנים החל משעות הצהריים באצטדיון ומחוצה לו על מנת לשמור על הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה וכן שמירה על בטיחות האוהדים והשחקנים. בשל צפי להגעת קהל רב לאצטדיון, צפויים שיבושי תנועה.

*החל מהשעה 18:00 יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הסובבים את אצטדיון טדי: בנבנישתי , דוד איילון, אגודת ספורט בית"ר, מודעי.

• מומלץ להשתמש בציר בגין (כביש 50) לכיוון שכונת גילה.

• לא תותר כניסת כלי רכב לשכונת מלחה וקטמון (למעט תושבים).

• לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם אצטדיון טדי ומתחם הארנה.

מערך היסעים וחניונים

לטובת אוהדי מכבי תל אביב הוקצו החניונים הבאים:חניון גן החיות, חניון רכבת ישראל, חניון הגן הטכנולוגי וחניון אגד במלחה. מחניונים אלו יפעלו היסעי חינם לאצטדיון טדי וחזרה.

איסוף האוהדים בסיום המשחק לחניונים יתבצע מהמקום בו ירדו האוהדים בהגעתם לאצטדיון. החניונים יאובטחו ע"י כוח משטרה לשמירה על בטחון האוהדים ורכושם.

על גבי כרטיס הכניסה לאצטדיון רשום החניון אליו על האוהד להגיע, ובנוסף בסיוע ההתאחדות לכדורגל תשלח הודעת SMS לכל רוכש כרטיס לגבי החניון אליו הוא צריך להגיע. המשטרה תבצע בידוק מוקפד של הנכנסים לתחומי האצטדיון לשם השמירה על הבטחון והבטיחות של האוהדים. *מומלץ לקהל להקדים הגעתו לאצטדיון.

אנו קוראים לקהל האוהדים המגיע למגרש להישמע להוראות השוטרים, לשמור על החוק והסדר וליהנות מחוויית ספורט חגיגית ותרבותית.