גמר גביע המדינה מתקרב בצעדי ענק. המשחק האחרון לעונה יפגיש את מכבי תל אביב ומכבי חיפה לקרב על התואר האחרון לעונת 2015/16. מכבי תגיע לאיצטדיון 'טדי' מחר (ג', 20:50) עם מטרה אחת ברורה: להגן על התואר.

הבוקר (ב') התכנסו המאמנים ונציגי שחקנים של הקבוצות למסיבת עיתונאים משותפת שנערכה בבית הנבחרות בשפיים. את הצהובים ייצגו מאמן הקבוצה פיטר בוס וקרלוס גרסיה. המאמן פתח את דבריו לקראת המשחק והתייחס למשחק 0:6 שהתרחש בשבת: "אני לא יודע איך המשחק שהיה בשבת ישפיע. אני מניח שלא היה להם נעים לסוע לחיפה עם תוצאה כזו, אך בגביע זה משחק חדש. נצטרך לבוא באותה גישה כמו זו שבאנו בבלומפילד".

על הרצון לזכות בתואר

"אם אתה מאמן של מכבי, תארים הם חשובים, בשביל זה באתי. הפסדנו את התואר, אז הגביע הוא מה שנשאר וזה מאוד חשוב לנו".

על ההרגשה לאחר אובדן האליפות

"היינו מאוכזבים. כולם מבינים שהפסדנו את האליפות לא במחזור האחרון, כולם היו מאוכזבים, אך צריך לשנות גישה ולחשוב על הגמר. אתמול ניסינו ליהנות קצת באימון שחרור והיום כבר נתמקד בהכנות למשחק. לפני המשחק אפשר לזרוק הרבה קלישאות, אבל את המפתחות למשחק אומר לשחקנים שלי היום באימון. אנחנו עובדים חמישה חודשים כבר, לא נשנה את ההכנות שלנו. הלחץ הוא הלחץ הרגיל שמרגישים כמאמן מכבי וזה לא יהיה שונה בגמר".

קרלוס גרסיה דיבר אף הוא על ההשפעה של המשחק בשבת ואמר: "ההרגשה לאבד את האליפות הייתה לא קלה. אני חושב כשכמקצוען הכי קשה זה להפסיד. התרגלנו לזכות בתארים אבל אנחנו מברכים את באר שבע. הפסדנו את התואר בגלל ארבעת תוצאות התיקו. העתיד שלנו הוא משחק הגביע שהוא מאוד חשוב לאוהדים ולמועדון".

לקראת משחק הגביע

"כשמדברים על מקצוענים זה מה שחשוב. לשכוח את העבר ברגע שהשופט שרק לסיום. ידענו עוד לפני המשחק שהליגה די גמורה וברגע שנגמר המשחק אנחנו עם הראש בגביע, במטרה להגיע במצב המנטלי הטוב ביותר".

על היכולת של חיפה בשבת

"אני חושב שמכבי חיפה היא מהקבוצות הטובות בליגה, התוצאה הפתיעה אותי. הבקענו בכמה דקות שלושה שערים וזה יכול לקרות. התוצאה כבר לא הייתה חשובה לחיפה ואולי זה השפיע עליהם בתת מודע. משחק אחד לא משנה את מה שאני חושב על חיפה".

על העתיד שלו

"אמרתי לכם, בשלושת חלונות ההעברות האחרונים הייתי מחוץ לקבוצה. אם תמשיכו לרשום, אולי יום אחד תהיו צודקים. אני לא יכול להגיד שום דבר במאה אחוז כי זה הכדורגל. אני מאוד מרוצה פה. אולי אסיים את הקריירה פה ואולי לא, אני מקווה שמחר לא יהיה המשחק האחרון שלי במכבי, אבל אני מתרכז אך ורק במשחק ובלנצח אותו".