מועדון הכדורגל מכבי תל אביב גאה להודיע על הקמת קרן חברתית חדשה שתשרת את הקהילה בתל אביב ובישראל כולה. חזון הקרן הינו להשפיע לטובה על החברה הישראלית על ידי תיעול האנרגיה החיובית של הכדורגל לפעילות מאומצת ליצירת שינוי חברתי.

למכבי קהל אוהדים גדול ומחויב בכל רחבי הארץ. חזוננו להפוך כל אוהד ואוהד לשחקן פעיל ושגריר הקרן ובכך להעצים את ההשפעה. לאלו מחוץ לישראל, הקרן תהיה זיקתם לארץ הקודש דרך מועדון הספורט המוביל בארץ. השם מכבי תל אביב יהיה חיבור עבור עשרות אלפי היהודים החיים בתפוצות ידידי ישראל למדינה שהם אוהבים.

הקרן תתמקד בתוכניות בשלושה מישורים עיקריים: נוער וחינוך, גישור בין-תרבותי ועשייה חברתית .

השמים הם הגבול והדרך דרך ארץ

נוער וחינוך הינם בראש מעייניה של הקרן, המחויבת לשיפור חייהם של ילדים ממגוון אוכלוסיות בישראל. דרך שימוש בכדורגל כעמוד השדרה של הפעילות, הקרן תקדם ערכים חיוביים וחינוך לכל הגילאים. שאיפת הקרן הינה להשפיע על אלפי צעירים מדי שנה ולהשקיע משאבים בשכבות החלשות ומגזרים שונים במדינה.

כור היתוך

רב התרבותיות המאפיינת את החברה הישראלית, היא שמקנה לה נופח ייחודי ומאתגר. אנו מאמינים כי ניתן לרתום את כוחו החיובי של משחק הכדורגל ליצירת שפה משותפת חוצת תרבויות בחברה הישראלית על בסיס פיתוח תוכניות שישלבו מגזרים שונים באוכלוסיה, על כל גווניה.

חברה אחת, הרבה דמויות במראה

פעילות חברתית תמיד הייתה חוד החנית של החברה בישראל, והקרן תרתום לצורך המשימה את משפחת מכבי ואוהדיה, כדי ליצור קהילה חברתית ואחראית מחוץ למגרש. הקרן תשאף להעניק השראה ולעורר מוטיבציה חיובית בקרב אלו שמתמודדים עם אתגרים משמעותיים, במטרה להשיג את המטרות והשאיפות של כל אחד ואחד.

משפיעים יחד

חשוב מהכל הוא להדגיש שהקרן היא משפחה שמאוחדת תחת סמל מיוחד – צעיף צהוב כחול – המחבר את כל אחד מאיתנו למועדון שאנחנו אוהבים.  צעיף הקרן יסמל את הכוח שבאחדות ובעבודה המשותפת להעצמת אנשים וקהילות ברחבי הארץ. מהשחקנים שעל המגרש ועד לאוהדים שביציע, נעמוד יחד בסולידריות, נעלה את המודעות ונעורר את הדאגה והאכפתיות אחד לרעהו.

מכבי תל אביב מצפה בכיליון עיניים לשתף פעולה אתכם בבניית ארגון משמעותי ומעורר השראה שיעזור לעשות את ההבדל במשך שנים רבות .