כמיטב המסורת, ורגע לפני שהעונה נגמרת, קיימה אמש (ג') מכבי תל אביב את אירוע הגאלה השנתי באולם 'לאגו' שבראשון לציון. באירוע נכחו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי יחד עם מנכ"ל המועדון, מרטין ביין, המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף ועוד כ-500 אורחים שביניהם גם נותני החסות לערב כמו חברת HP, חברות פרופיט, דיזנהאוז, פלורנטין האוס, חברת יאגודייב וחברת יורודרייב, שתרמה רכב למכירה הפומבית. כל ההכנסות מהאירוע, כולל הכרטיסים שנקנו עבור השתתפות בערב  המיוחד, המכירה הפומבית וההגרלה, ייתרמו ל'קרן מכבי תל אביב' ויוניסף ישראל ולעזרה לקהילה עצמה.

מנחה הישרדות והשחקן, גיא זוארץ הנחה את הערב שנפתח בסרטון מושקע שהוקרן על קירות האולם. לאחר מכן נאם המנכ"ל
מרטין ביין, שהשיק את 'קרן מכבי ת"א , קרן שחזונה עזרה ותרומה לקהילה. ביין: ״כל הנוכחים באולם ודאי הבחינו בלוגו חדש ליד הסמל של מכבי, אשר מסמל את ההשקה של היוזמה החדשה שלנו במשפחת מכבי. הערב אנחנו משיקים את 'קרן מכבי תל אביב', שאני מאמין שתיצור אפקט משמעותי על החברה הישראלית תוך כדי שימוש באנרגיה החיובית של כל 332A1553מי שמחובר למועדון הזה, כדי לשנות את חייהם של אלו הנזקקים לכך בתוך הקהילה שלנו ומעבר. המחויבות שלנו היא לשפר את חייהם של הילדים בישראל דרך פעילויות חינוכיות וספורטיביות שבהן כל אוהד ועובד של המועדון תורם את חלקו למאמץ הכל כך חשוב הזה".

במהלך הערב הוצגו נבחרי העונה : שחקן העונה, שער העונה, שער העונה בנוער, שחקן העונה של השחקנים, דור העתיד ופרס לשם 332A1166כבוד.  הזוכים נבחרו על ידי ועדה שכללה את היו"ר לשעבר, גדעון בריקמן, מנהל הקבוצה, בני טבק, ושחקני העבר, בוני גינצבורג ואלי דריקס.

כמו כן, התקיימה מכירה פומבית של פריטים ייחודיים שנתרמו במיוחד לאירוע וביניהם: סדנת בישול אצל השף מאיר אדוני יחד עם אחד השחקנים, זוג כרטיסים לגמר ליגת האלופות אותם תרם מנכ"ל המועדון, מרטין ביין, ליווי הקבוצה בדרבי במהלך עונת 2016/17, השתתפות בצילום הקבוצתי, טיסה עם הקבוצה לאחד ממשחקיה באירופה, נופש יוקרתי בתאילנד ורכב KIA פיקנטו שנת ייצור 2016 מתנת יורודרייב.

בהמשך התקיימה הגרלה לרוכשי כרטיסי ההגרלה כשהזוכים בה יוכלו לזכות בין היתר בזוג מנויים לעונה הבאה, ארוחה בשווי 400 ש"ח במוזס, חולצה וכדור חתומים על ידי שחקני הקבוצה, טלוויזיה 32 אינץ', זוג כרטיסי VIP  להופעה ושעון יד יוקרתי ממותג מכבי תל אביב במהדורה מוגבלת.