מכבי תל אביב הודיעה היום כי מנכ"ל המועדון מרטין ביין יעזוב בסוף חודש יוני לטובת תפקיד חדש כמנכ"ל מועדון הכדורגל לסנדרלנד מהפרמייר ליג.

מרטין ביין אמר: "זאת היתה החלטה מאוד קשה עבורי לעזוב מועדון שלמדתי לאהוב בתקופתי בישראל. מכבי נהנתה מהצלחה אדירה בשנים האחרונות ואני משוכנע בפוטנציאל העצום של המועדון להשיג הצלחות נוספות הן במגרש והן מחוצה לו.MTA__1411323959_9

אני סבור שבעלים של מועדון הוא זה שנותן את הטון והתרבות של הארגון ולמכבי יש מזל גדול להיות בידיים של בעלים שמחויב לבנות תרבות ראויה למען מועדון מצליח בישראל ובאירופה. אני רוצה להודות לו באופן אישי על הזכות שנתן לי, על התמיכה ועל האפשרות הגדולה להיות חלק ממועדון מיוחד במינו.

רגעים מרגשים בבלומפילד, אוהדים מדהימים, אווירה מחשמלת ואנשים מצוינים איתם עבדתי תמיד יהיו צרובים בזכרונותיי וישראל תמיד תהיה מקום מיוחד עבורי בזמן שאני מסתכל קדימה לאתגר הבא שלי בפרמייר ליג".

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "אנחנו מאוכזבים שמרטין החליט להמשיך הלאה היות ואני מאוד מעריך את העובדה שהוא עשה בשתי העונות האחרונות עבור מכבי. מרטין היה מנכ״ל יוצא מן הכלל והוא אדם מצוין עמו נהניתי לעבוד. היתה לנו שיחה לפני מספר שבועות וכבר התחלנו לעבוד על מציאת מחליף עבורו. חשוב לנו להמשיך בעבודה הקשה היות ויש הרבה דברים שעלינו לעשות במגרש ומחוצה לו על מנת לוודא שהמועדון ימשיך בהתקדמות הנחוצה. בשם כל מי שקשור למכבי תל אביב אני רוצה להודות למרטין ולאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".