האקורד האחרון של העונה נפתח היום (א) ביום הראשון של חודש מאי. ואיזה חודש מחכה לנו. אז זה הזמן לרשום. מתחילים:

2 במאי – מחזור 33: מכבי תל אביב – הפועל ב"ש, 20:55, בלומפילד (LIVE מהמגרש)

3 נקודות בלבד מפרידות בין המוליכה, הפועל ב"ש, שתגיע להתארח אצל האלופה. המתח בשיאו, אבל אנחנו תמיד נישאר #חזקיםביחד. ניצחון, ועלינו למקום הראשון בזכות הפרש שערים. תיקו והמאבק ממשיך לשלושת מחזורי13100854_1106561226048579_5958067941422382801_n הסיום. הפסד? לא חושבים על זה. בינתיים, אל תישארו בצד. שנו את תמונת הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות. כי 'We Are Maccabi'.

9 במאי – מחזור 34: הפועל רעננה – מכבי תל אביב, 20:55, אצטדיון נתניה 

בלי קשר למשחק נגד הפועל ב"ש, שמעתם מה אמר הקפטן, ערן זהבי: "אנחנו נילחם עד לשריקה האחרונה". הצהובים ייצאו למשחק חוץ שישוחק בשעה מקבילה למפגש של בית"ר ירושלים והפועל ב"ש.

14 במאי – מחזור 35: בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב, טדי (תאריך ושעה טרם סופיים)

רגע לפני שריקת הסיום של העונה בליגת WINNER, ייצאו שחקניו של פיטר בוס למשחק החוץ האחרון, שיהיה גם חזרה גנרלית ראשונה לקראת גמר גביע המדינה שיערך, כשהפעם היריבה היא בית"ר ירושלים. במשחק החוץ הקודם בטדי נפרדו השתיים בתיקו 2:2. מה שבטוח, לפחות על פי המספרים במשחקים בין שתי הקבוצות העונה – שערים מובטחים.

בוידאו: מעקב צמוד אחר זהבי במפגש השיא נגד בית"ר ירושלים

21 במאי – מחזור 36: מכבי תל אביב – מכבי חיפה, בלומפילד (שעה טרם נקבעה)

האם הפוטו פיניש של העונה יגיע לשיאו במחזור האחרון של העונה? שלושה ימים בלבד לפני שתיפגשנה בגמר גביע המדינה לכדורגל שיערך באצטדיון טדי, יארחו שחקניו של פיטר בוס את מכבי חיפה במשחק שינעל את העונה ואולי אף יכריע את זהות האלופה. כך או כך, זו בהחלט תהייה חזרה גנרלית מעולה לקראת המשחק הבא.

24 במאי – גמר גביע המדינה 2016: מכבי ת"א – מכבי חיפה, אצטדיון טדי (שעה טרם נקבעה)

עליה המונית לעיר הבירה ירושלים לקראת השלב האחרון במסע להגנה על תואר גביע המדינה. הצהובים והירוקים ייפגשו בגמר גביע המדינה לראשונה מזה 15 שנה. בפעם האחרונה זה הסתיים בניצחון של מכבי בדו קרב בעיטות עונשין. איך זה הסתיים הפעם? בראש שלנו יש רק תסריט אחד.

מספיק לכם? אל תסגרו עוד את היומן כי, כמו שאתם כבר הבנתם, אנחנו אוהבים להפתיע גם במהלך החודש ובטח בסיומו שלכם חברים תהייה הזכות לבחור את הרגעים שעשו לכם את העונה, שחקן העונה ושער העונה. אז כמאמרו של זהבי: "אם מי שהו חושב שזה נגמר – אז הוא טועה בגדול!".