עונת 2015/16 קרבה לסיומה, ומחר (ב') יגיע אחד המשחקים אשר עשויים להכריע את זהות האלופה לעונה הנוכחית. מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע בבלומפילד, בשעה 20:55 למשחק שיכול להוביל את הצהובים לראש הטבלה.

בוס ואלברמן במסיבת העיתונאים לקראת הפועל ב"ש

פיטר בוס דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק על ההתמודדות הקרובה מול הפועל באר שבע ואמר: "מחר זה משחק קל, כי יש רק תוצאה טובה אחת. זה מה שננסה לעשות. תיקו ובטח הפסד ממש לא טובים לנו. אם תסתכל העונה, הבקענו הכי הרבה שערים העונה, יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש ואני לא מודאג. אם ראיתם את המשחקים שבהם לא הבקענו, ראיתם שיצרנו המון מצבים. כמאמן, למדתי שצריך לדאוג אם לא מגיעים למצבים, וזה לא המצב שלנו. אני לא מודאג משני משחקים ללא הבקעה".

על הלחץ

"אישית, מצבי הלחץ האלו זה הדבר שאני אוהב. המאני טיים הזה הם הרגעים הכי טובים. האיצטדיון מלא, האוהדים יהיו מאחורי השחקנים וכמאמן, אני מאוד אוהב את המשחקים האלו, בשביל משחקים כאלו נהייתי מאמן. אני לא מרגיש לחץ, אני מתרגש".

על המומנטוםבוס באימון

"תוצאת 0:0 היא לא טובה, אבל אני מסתכל על המשחק. ברק פגע בקורה פעמיים ואני מקווה שמחר הוא יצליח להכניס את הכדור לשער".

על עמדת השוער

"ראיתי אותו משחק, הוא שיחק בגביע ועשה עבודה טובה. הוא שיחק 2-3 משחקים איתי והוא היה מצוין. אני רואה אותו באימונים ולא רק שהוא שוער מצוין, הוא אדם נהדר. הוא שוער שני והוא מחכה להזדמנויות האלו, זו הזדמנות גדולה בשבילו".

על אירועי דוחא

"כמו שאמרתי אחרי המשחק, לא ראיתי את המקרה שפתח הכל, אבל כל מה שקרה אמרתי עוד בסכנין, זה דבר שאסור שיקרה במגרשי הכדורגל. זה דבר שלא שייך לענף, זו דעתי האישית. אני לא הלכתי לכיוון הספסל של סכנין בסיום המשחק. השוער שלי לא היה אמור לגעת במאמן, המאמן לא בשחקן ולא אנשי האבטחה בשחקנים שלי".

לגבי כשירות השחקנים

"עד עכשיו, כולם בכושר. טל והאריס התאמנו והם בכשירות מלאה. יש לנו סגל טוב, נוסא התאמן איתנו כל השבוע. בן חיים הבלם עוד לא מתאמן איתנו, אבל כמעט כל השחקנים חזרו לסגל. היום נבדוק את כשירותו של חביב".