כשאומרים את הביטוי מאני טיים, מתכוונים לרגע שבו הדברים יוכלים להיות מוכרעים, כף המאזניים יכול להטות לכיוון כזה או אחר, מתכוונים למשחק כמו זה שמצפה למכבי תל אביב מחר (ב', 20:55) נגד הפועל באר שבע.

בוס ואלברמן במסיבת העיתונאים לקראת הפועל ב"ש

גל אלברמן דיבר במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו קבוצה מאוד מאוחדת. יש לנו אחד את השני וקהל עצום מאחורינו כך שאני לא מרגיש שמישהו נגדנו. מחר נגיע למגרש, ונרגיש את העידוד של האוהדים שלנו. אני יודע מה הרצונות שלנו, של עובדי המועדון ולא מעניין אותי מה האחרים רוצים. AQ7A4364.

על החלק ההתקפי

"לאורך עונה יש עליות ומורדות. כמו שהדבקנו את הפער גם איבדנו נקודות. באמת אני חושב שאנחנו נמצאים בכושר טוב. יצא צירוף מקרים ולא הבקענו. סטטיסטית אנחנו הקבוצה הפוריה בליגה, ואני לא חושב שזה משהו שצריך להטריד אותנו. יש לנו יתרון ביחס השערים, אבל נראה איך יסתיים המשחק מחר ורק אז נחשוב על זה".

על אפשרות ספיגת שער

"אני לא חושב ששער כזה או אחר יכריע את העונה כולה. כשחקן שמתכונן למשחק כזה, אתה לא חושב מה יקרה אם תספוג או תכבוש, אלא רק לעלות לדשא ולעשות את העבודה. אני לפחות לא חושב על מחשבות כאלו".

על אופי המשחק שעלול להתפתח

"ברוב משחקי הליגה שלנו אנחנו משחקים מול מתפרצות. עדיין ניצחנו מספר גדול ויפה מול קבוצות שמשחקות כך. אנחנו לא יודעים מה תוכנית המשחק שלהם וזה גם לא רלוונטי. התמודדנו מספיק עם קבוצות שמשחקות על מתפרצות".

על הניסיון של הצהובים במעמדים האלו

"יש חשיבות לניסיון תמיד, בלי קשר לבאר שבע. זה סוג המעמדים שהיינו בהם כבר כשחקנים. ליגת אלופות, גביע ומשחקים שהכריעו הרבה. האופי של הקבוצה נבנה למעמדים כאלו וזו הגישה שאנחנו מגיעים איתה. הוכחנו בעבר שאנחנו יודעים להתמודד עם לחץ".

על הרצון לאליפות

"באופן אישי אני רוצה את האליפות הזו כאילו בחיים לא זכיתי באליפות וככה גם החברים שלי. זה מה שמניע אותנו. קודם נשיג את התואר ואז נשווה מי מתוקה יותר. המאבק הזה יותר צמוד, אבל אנחנו שחקנים בקבוצה שאוהבת אתגרים".

על ההופעה הצפויה של ליפשיץ

"ליפשיץ הוא שוער מנוסה, בחור פיקח שעובד קשה מאוד. הוא מאוד חזק מנטלית ואנחנו מאחוריו. ניתן לו להרגיש שהוא חלק מאיתנו בסיטואציה כמו כל שחקן אחר"