רגע לפני המפגש הערב (19:45) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים, האריס מדוניאנין, התייחס לשני המשחקים האחרונים שנותרו בליגה והמשמעות שלהם רגע לפני גמר הגביע נגד מכבי חיפה.

"נותרו לני שני משחקים ואנחנו צריכים לנצח את שניהם. בטח שכביכול תאורטית עדיין האליפות עוד לא הוכרעה, אבל בלי קשר, אנחנו צריכים לנצח את המשחק מול בית"ר ירושלים וגם את המשחק הבא שנותר", אמר מדוניאנין. "זה חשוב שננצח את המשחק נגד בית"ר כדי שתהייה לנו הרגשה טובה. אם נפסיד את שני המשחקים הבאים נבוא באווירה פחות טובה לגמר ולכ צריך לנצח את שני המשחקים שנותרו".

מדוניאנין

על האכזבה מהתוצאות בארבעת המשחקים האחרונים:

"ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאות במשחקים האחרונים. איבדנו בשני המשחקים האחרונים את ההזדמנות להפעיל לחץ על ב"ש, אבל החמצנו כל כך הרבה הזדמנויות במשחקים ככה שאנחנו יכולים לבוא בתלונות רק לעצמנו".

על החשיבות לנצח את שני המשחקים שנותרו אמר:

"אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. ואני חושב שהוכחנו שאנחנו רוצים לנצח כל משחק. אבל הבעיה הייתה במשחקים האחרונים שאנחנו לא הבקענו. אמנם הגענו להרבה הזדמנויות ולא הצלחנו לכבוש, ובכדורגל אם אתה רוצה לנצח אתה צריך לכבוש. נקווה שנגד בית"ר ננצל את ההזדמנויות בייחוד כדי לשמח את הקהל שלנו שמגיע בהמוניו לכל המשחקים ומעודדים אותנו".