בסיום המשחק של מכבי תל אביב ומכבי חיפה שנגמר בתוצאה 0:6 הצהובים לא התבשרו שלא זכו באליפות, אבל נפרדו מבלומפילד בצורה הכי טובה שיש עם ניצחון אדיר על הירוקים. אבי ריקן דיבר לאחר המשחק ואמר: "ידענו לפני המשחק שזה לא תלוי בנו ושנצטרך לנצח ולהתפלל. את שלנו עשינו. זה המשחק האחרון בבלומפילד והקהל עודד בטירוף ואנחנו שמחים שהוצאנו אותו עם תצוגה כזו".

על הרחשים של הקהל

"דיברנו לפני המשחק שצריכים להתנתק מהמשחק שבטרנר, אבל עם הצעקות של הקהל ומסביב זה מגרה. השתדלנו לא להתרכז בזה. אנחנו את שלנו עשינו. הם לקחו אליפות עם 83 נקודות שזה מטורף במיוחד כשאנחנו עם 81".

לקראת הגביע

"מבחינתנו זה משחק שהיינו חייבים לנצח. מבחינת מוטיבציה אין צורך לדבר על זה בגביע, מבחינתם בטח שאחרי תוצאה כזו. טדי יהיה מלא עם אווירה טובה".

על אובדן האליפות

"אפשר לומר שבפלייאוף העליון עשינו הרבה תוצאות תיקו וזה היה בעוכרינו, אבל עדיין השגנו 81 נקודות. ב"ש הייתה מאוד תחרותית, אנחנו עשינו עונה יפה מאוד עם ליגת האלופות וכמות משחקים גדולה יותר מכל שחקן. בתחילת העונה חשבתי ש-81 נקודות יספיקו, אבל התבדתי".

לקראת העונה הבאה

"איבוד האליפות העונה תגרום לי לרצות לזכות עוד יותר בשנים הבאות. עשינו עונה טובה. כבר אמרתי שצריך לקרות משהו בובמבסטי כדי שארצה לעזוב. הסיום של המחזור הזה רק נותן לי תיאבון לזכות עם מכבי בתארים".